۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۵۱۴۵۶۲
معاون تهذیب حوزه علمیه امام موسی کاظم شادگان خبر داد؛

اجرای دوره سیر مطالعاتی در دوران فراغت طلاب

معاون تهذیب حوزه علمیه امام موسی کاظم(ع) شادگان گفت: در تعطیلات تابستانی دوره سیر مطالعاتی و برنامه های متنوع فرهنگی برای اوقات فراغت طلاب و دانش آموزان شادگانی اجرا می شود.
معاونت تهذیب

حجت الاسلام داوود حزباوی، معاون تهذیب حوزه علمیه امام موسی کاظم(ع) شادگان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با اشاره به فعالیت های تهذیبی این حوزه، اظهار داشت: در ایام تابستان برنامه های متعددی را برای طلاب بنا داریم برگزار کنیم که دوره سیر مطالعاتی یکی از این برنامه ها است.

معاون تهذیب حوزه علمیه امام موسی کاظم(ع) شادگان در ادامه افزود: طلاب حوزه علمیه امام موسی کاظم(ع) شادگان در دوره سیر مطالعاتی که در ایام فراغت تابستانی برای آن ها برگزار می شود از کتب شهید مطهری وهمچنین تاریخ انقلاب اسلامی در جهت بصیرت افزایی آنان براساس بیانات رهبرمعظم انقلاب، بهره خواهند برد.

این مقام مسؤول با اشاره به اردوی مشهدمقدس برای طلاب ابراز داشت: 24 مرداد سال جاری طلاب به سفر مشهدمقدس در قالب سفر معنوی، علمی و زیارتی مشرف خواهند شد و همچنین یک دوره علمی به نام طرح ولایت برای طلاب در این سفر برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام حزباوی درباره برگزاری دوره تابستانه برای دانش آموزان مقطع دهم دبیرستان شهرستان شادگان، تصریح کرد: برای دانش آموزان طرح شهیدقنوتی مقطع دهم دبیرستان دوره یک هفته ای برگزار می شود و دروسی شامل تشیع انگلیسی، نقش آمریکا در منطقه وجهان، بحث ولایت فقیه، اسلام آمریکایی و خدا در زندگی مطرح خواهند شد.

وی با تشریح فعالیت های ورزشی طلاب گفت: طلاب در زمینه ورزشی بسیار فعال هستند و ورزش فوتسال را برای طلاب همواره در برنامه داشتیم.

معاون تهذیب حوزه علمیه امام موسی کاظم(ع) شادگان در پایان خاطرنشان کرد: یک دوره حفظ قرآن در بیت الاحزان شیراز برگزار شد که طلاب حوزه علمیه امام موسی کاظم(ع) از این دوره استقبال خوبی کردند./۹۴۵۳/ت۳۰۲/ب۱

 

 

ارسال نظرات