۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۵۱۴۵۶۶
دبیر ستاد پشتیبانی مدافعان حرم حضرت زینب در آذربایجان غربی:

مدافعان حرم ادامه دهنده راه ائمه اطهار هستند

دبیر ستاد پشتیبانی مدافعان حرم حضرت زینب در آذربایجان غربی گفت: نخستین شخص مدافع حرم در صدر اسلام حضرت امیر مومنان است که به دفاع از پیامبر و دین اسلام می پرداخت و امروز مدافعان حریم اهل بیت (ع) ادامه دهنده راه ائمه اطهار هستند.
حسینخانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام جواد حسینخانی امروز در همایش "مدافعان حرم، مدافعان عزت و امنیت" که در اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی یکی از معجزات قرن و در ادامه بعثت پیامبر (ص) است که دستاورهای داخلی، منطقه ای و فرامنطقه ای دارد.

حجت الاسلام جواد حسینخانی، برهم زدن نظام دوقطبی کمونیستی و لیبرالیسم را از دستاورهای فرامنطقه ای انقلاب اسلامی ایران برشمرد و افزود: در حال حاضر، اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی دو گفتمان جهانی است که پرچم گفتمان اسلام واقعی در دست جبهه مقاومت و پرچم گفتمان سلفی و وهابی گری بر دوش وهابیت است.

 وی با اشاره به دشمنی های آمریکا با انقلاب اسلامی و تلاش برای مبارزه با آن، اظهار کرد: با وجود تمام دشمنی ها و توطئه ها، ایران اسلامی اامن ترین و با ثبات ترین کشور در منطقه است.

حجت الاسلام حسینخانی ادامه داد: اولین شخص مدافع حرم در صدر اسلام حضرت امیر مومنان علی (ع) است که به دفاع از پیامبر و دین اسلام می پرداخت و امروز مدافعان حریم اهل بیت (ع) ادامه دهنده راه ائمه اطهار (ع) هستند.

*حمایت از مدافعان حرم وظیفه شرعی و ملی است

نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی نیز در این همایش با اشاره به ایثار، شهادت و از خود گذشتگی جوانان این مرز و بوم از جمله شهید بزرگوار سعید شبان گفت: امنیت و آرامش کشور را مدیون شهدا هستیم؛ مقام معظم رهبری به حق فرموده‌اند:" شهدا و خانواده هاشون بر ما مردم منت دارند و ما باید قدر دادن این فداکاری باشیم."

داود غفارپور با اشاره به زندگی شهید والا مقام سعیدشبان اظهار کرد: از خودگذشتی جوانان این مرز و بوم در دفاع از حریم ولایت و امامت را نمی توان با هیچ بهایی مقایسه کرد چراکه شهدا جانشان را که با ارزش ترین داشته هر انسان است، در این راه فد ا می کنند.

وی افزود: وظیفه شرعی و ملی همه ماست از مدافعان عزت و امنیت مسلمانان کشورمان حمایت کنیم و با قدردانی از خانواده شهدا یادشان را گرامی، آلام خانواده هایی که عزیزانشان را تقدیم این نظام و خاک کردند را تسکین دهیم.

در این مراسم با اهدای لوحی از همسر و فرزند این شهید والا مقام تجلیل به عمل آمد.

ستاد پشتیبانی مدافعان حرم از سال 94 در استان آذربایجان غربی تشکیل شده است و در سه بخش دولتی، خصوصی و مردمی در راستای جلب حمایت برای مدافعان حرم فعالیت دارد./936/پ202/ب1

ارسال نظرات