۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۵۱۴۵۷۵
امروز صورت گرفت؛

حضور کاروان خدام رضوی در شهرستان نهبندان

کاروان خدام رضوی امروز در نخستین روز از سفر به خراسان جنوبی، به شهرستان نهبندان رفتند و مورد استقبال مردم و امام جمعه نهبندان و دیگر مسؤولان شهرستانی قرار گرفتند.
خدام رضوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نهبندان، کاروان خدام رضوی امروز در نخستین روز از سفر به خراسان جنوبی، به شهرستان نهبندان رفتند و مورد استقبال مردم و امام جمعه نهبندان و دیگر مسؤولان شهرستانی قرار گرفتند.

کاروان خدام رضوی صبح امروز به روستاهای اسدآباد، سموری، بندان، خوانشرف و چاهشند این شهرستان رفتند و با مردم، جانبازان و خانواده های شهدا در این روستاها دیدار و گفت و گو کردند.

حجت الاسلام محمدرضا کوثری، مبلغ اعزامی کاروان خدام رضوی در این دیدارها اظهار داشت: شعار کاروان خدام رضوی در سال جاری«به تو اقتدا می کنیم یا علی بن موسی الرضا(ع)» است.

وی گفت: یکی از اهداف اصلی این کاروان در شهرستان ها برقراری ارتباط میان دل های مردم با حرم مطهر امام رضا(ع) است و مردم می توانند دل های خود را راهی حرم کنند.

این مبلغ اعزامی کاروان خدام رضوی افزود: امام رضا(ع) می فرمایند به هر اندازه که به سخنان ومطالب ائمه اطهار و اهل بیت عمل کنید نزد ما منزلت بیشتری خواهد یافت.

حجت الاسلام کوثری با بیان اینکه با توجه به این فرمایش امام اگر به سخنان ائمه اطهار عمل کنیم می توانیم سعادتمند شویم، تصریح کرد: مردم در سراسر کشور می توانند با ارسال عدد 8 به سامانه پیامکی 1000888 به قید قرعه از زیارت امام رضا(ع) بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه روزانه 8 نفر به قید قرعه به مشهد مقدس اعزام می شوند که مدت 3 روز مهمان امام رضا(ع) خواهند بود، گفت: پرچم امام رضا(ع) به عنوان یک نماد است و این پرچم شعارها و پیام های بسیاری دارد و به خاطر نام امام رضا(ع) برجسته شده است.

مبلغ اعزامی کاروان خدام رضوی بیان کرد: بسیاری از افراد که در مراسم کاروان زیر سایه خورشید حضور دارند توانایی زیارت امام رضا(ع) را ندارند اما همین که از راه دور قصد زیارت کنند ثواب زائر را پیدا می کنند.

گفتنی است؛ مراسم جشن بزرگ زیر سایه خورشید ساعت 20:30 امشب با حضور کاروان خدام رضوی، مردم و مسؤولان شهرستانی برگزار می شود./880/پ203/ب1

ارسال نظرات