۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۵۱۴۶۳۷
به مناسبت دهه کرامت؛

لرستان میزبان کاروان «زیر سایه خورشید»

استان لرستان در دهه کرامت هر سال میزبان «کاروان زیر سایه خورشید» بوده و امسال نیز از ششم مرداد ماه هفتمین سال است که میزبان خدام و پرچم متبرک حرم امام رضا(ع) است.
دهه کرامت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، استان لرستان دهه کرامت امسال برای هفتمین سال میزبان کاروان «زیر سایه خورشید» است.

کاروان «زیر سایه خورشید» از ششم مرداد ماه با ورود به استان لرستان در جمعه مردم دلفان حضور یافتند و امروز هفتم مرداد ماه میهمان مردم دورود هستند.

کاروان «زیر سایه خورشید» تا 13 مرداد ماه جاری در استان لرستان حضور دارند و هر روز یکی از شهرستانهای استان لرستان میزبان خُدام و پرچم مطهر حضرت علی ابن موسی‌الرضا(ع) هستند.

گفتنی است، در روز ولادت امام رضا(ع) نیز کاروان زیر سایه خورشید میهمان مردم شهرستان خرم‌آباد است.

حضور کاروان زیر سایه خورشید در تمامی بیمارستان‌ های استان، ندامتگاه‌ها، مراکز نگهداری سالمندان، دیدار با خانواده‌های شهدا، جانبازان، سرای سالمندان از جمله برنامه‌ های این کاروان بوده و جشنهای گلریزان و عمومی در استان با حضور خُدام و پرچم متبرک حرم رضوی برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، برگزاری برنامه های فرهنگی در مناطق محروم با حضور «کاروان زیر سایه خورشید» از دیگر برنامه های اعلام شده است./9459/پ203/ب1

ارسال نظرات