۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۰
کد خبر: ۵۱۴۶۷۸
رییس سازمان حج و زیارت:

عتبات عالیات سفر تاثیرگذاری برای دانشجویان است/ تسهیلات یک میلیون و پانصد هزار تومانی برای دانشجویان

رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه عتبات عالیات سفر تاثیرگذاری برای دانشجویان است، گفت: سفر عتبات عالیات می‌تواند تحولات فرهنگی زیادی را در آینده برای جوانان رقم بزند و سازمان حج و زیارت هم سعی می‌کند این مسیر را هموارتر کند.
حمید محمدی رییس سازمان حج و زيارت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حمید محمدی، رییس سازمان حج و زیارت بعدازظهر امروز در مراسم امضای تفاهم‌نامه بین سازمان حج و زیارت، بانک ملت و ستاد عتبات عالیات دانشجویی که در سازمان حج برگزار شد با اشاره به اینکه این تفاهم‌نامه یک تعامل بسیار خوب برای سازمان حج و زیارت است، اظهار داشت: امیدورایم این تفاهم‌نامه که امروز رقم ‌می‌خورد امری پربرکت برای ستاد عمره و عتبات دانشجویی و هم برای بانک ملت و سازمان حج و زیارت باشد.

وی ادامه داد: یکی از شیرین‌ترین کارهایی که در زمان حضورم در سازمان حج و زیارت شاهد بودم اعزام زائرین به عمره و حج است؛ زیرا یکی از شیرین‌ترین و اثرگذارترین اتفاقات فرهنگی با وجود همه‌ی سختی‌ها کارهای مرتبط با عتبات عالیات است.

رییس سازمان حج و زیارت تاکید کرد: سفر عتبات عالیات می‌تواند تحولات فرهنگی زیادی در آینده برای جوانان رقم بزند، طبیعتا سازمان حج و زیارت هم وظیفه خود ‌می‌داند این مسیر را هموارتر کند.

محمدی با اشاره به اینکه در این مسیر پرخیر و برکت بانک ملت تلاش بسیاری کرده است، خاطرنشان کرد: بانک ملت سابقه طولانی همکاری با سازمان حج و زیارت دارد و با این حرکت خود گامی بزرگ در محاسبات اقتصادی ایجاد کرده و سود معنوی این کار بیش از پروژه‌های اقتصادی کلان است.

وی افوزد: برکتی که این کار در زندگی روزمره همه دست‌اندرکاران این سفر می‌آورد توفیقی است که نمی‌توان آن را وصف کرد، این تفاهم‌نامه و تجدیدش در دهه کرامت حامی پیام خوش یمنی است که انشاءالله استمرار نیز پیدا کند.

در ادامه این مراسم فرهاد اخلاقی مدیرعامل بانک ملت نیز با اشاره به اینکه از افتخارات من و همکاران در بانک ملت خدمتگزاری در راستای خدمات به عتبات و عالیات است تصریح کرد: ما سال‌های زیادی با سازمان حج و زیارت همکاری داشته و از برکت تعامل در این بخش توانسته‌ایم توشه‌ای قابل ملاحظه برداشت کنیم.

وی ادامه داد: در سنوات گذشته بانک ملت این تعامل را نیز داشت  و سعی می‌کرد در کار فرهنگی در مورد عتبات و عالات حضور داشته باشد و امسال نیز ٢٠٠ میلیارد ریال برای دانشجویان کشور برای استفاده از این سفر معنوی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل بانک ملت ابراز داشت: شرایط این بازپرداخت در دوره پیشین به نحوی بوده است که هم بر سر زمان مقرر پرداخت کرده و همین امر انگیزه ما را بیشتر می‌کند تا خدمات بهتری را ارائه دهیم، در سال گذشته یک میلیون و پانصد هزار تومان تسهیلات قرار دادیم و امسال نیز مبلغ و شرایط پرداخت به همان شکل سابق است.

اخلاقی در پایان گفت: امیدواریم هرچه زودتر گشایش‌های بیشتر در بخش حج حاصل شود و انشاءالله با فراهم آوردن امکان مالی برای دانشجویان و فرهیختگان حمایت مالی خود را برای بالابردن سطح علمی به کار گرفته باشیم./816/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات