۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۵۱۴۷۲۸
امام جمعه بندر امام؛

پیگیری اقتصاد مقاومتی پاسخ محکم به تحریم های آمریکا است

امام جمعه بندر امام گفت: پیگیری اقتصاد مقاومتی در بخش های مختلف کشور پاسخ محکم به تهدیدها و تحریم های اخیر آمریکا است.
حجت الاسلام محمد تابش، امام جمعه بندرامام

حجت الاسلام محمدتابش، امام جمعه بندر امام در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با اشاره به تحریم های جدید از سوی آمریکایی ها، اظهار داشت: ما باید قطعا تحریم های آمریکا را رصد کنیم و به صورت متعادل و مقابله با مثل به این تحریم ها پاسخ مناسبی بدهیم.

امام جمعه بندر امام در ادامه افزود: این تحریم ها ازسوی آمریکایی ها بر روی انقلابی گری و اسلامیت ملت ما تاثیری نخواهد گذاشت و این را باید به دشمنان ثابت کنیم که بفهمند تحریم هایشان تاثیرگذار نیست.

رییس شورای فرهنگ عمومی بندرامام درباره ساختار اقتصاد داخلی کشور، تصریح کرد: ساختار اقتصاد داخلی کشور را باید براساس منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی، تقویت کرد.

حجت الاسلام تابش باتشریح نقض متن و روح برجام ازسوی آمریکایی ها، بیان داشت: نقض برجام متاسفانه بارها از سوی آمریکایی ها صورت گرفته و می طلبد که دولت ومجلس ما تحریم های آنان را محکم و مقتدرانه پاسخ دهند.

وی با اشاره به عدم تداخل مسائل مذاکرات برجام و اقتصاد کشور از سوی دولت، اظهار داشت: مذاکرات برجام یک مقوله خارجی است و تحریم های ظالمانه قطعا موانعی را برای ما دارد اما دولت با توجه به نیروی انسانی قوی و منابع و سرمایه های داخلی، می تواند اقتصاد مقاومتی را تحقق و مدیریت کند.

امام جمعه بندرامام در ادامه گفت: اقتصاد مقاومتی هیچ ربطی به ادامه مذاکرات ندارد و نباید عدم ورود سرمایه گذار خارجی و مسدود کردن پول ها در بانک های خارجی را بهانه ای برای عدم تحقق یافتن اقتصاد مقاومتی کشور کرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی در پایان با اشاره به مقوله فضای مجازی ابراز داشت: از دیدگاه رهبرمعظم انقلاب فضای مجازی هم تهدید و هم فرصت است و فضای مجازی را باید طوری مدیریت کرد که پاسخ مناسبی به جنگ نرم دشمنان انقلاب اسلامی داده شود./۹۴۵۳/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات