۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۵۱۴۷۹۷
معاون آموزش مدرسه علمیه امام هادی اهواز خبر داد؛

جذب ۱۰ طلبه در سال تحصیلی جدید

معاون آموزش مدرسه علمیه امام هادی اهواز گفت: درسال تحصیلی جدید با توجه به بحث کیفی و نه کمی از افراد نخبه و با استعداد ۱۰ نفر طلبه جذب و پذیرش خواهند شد.
موسوی

حجت الاسلام سیدصادق موسوی، معاون آموزش مدرسه علمیه امام هادی(ع) اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهوازٰ با اشاره به جذب طلبه در سال تحصیلی جدید، اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید حوزه علمیه امام هادی(ع) اهواز بنا دارد 10 نفر را جذب و پذیرش کند.

معاون آموزش حوزه علمیه امام هادی(ع) اهواز در ادامه افزود: جذب شدگان در سال تحصیلی جدید از میان دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم خواهند بود.

این مقام مسؤول درباره نحوه جذب طلاب و مصاحبه های پذیرفته شدگان، تاکید کرد: پذیرفته شدگان مصاحبه های خود را در حوزه پشت سرگذاشتند و به مرکز حوزه معرفی و از سوی مرکز تایید شدند تا از روز شنبه هفته آینده در دوره اختبار شرکت کنند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به تشکیل کلاس های نظری در سال تحصیلی جدید، بیان داشت: در سال تحصیلی جدید بنا است به علاوه کلاس های معمول طلاب، کلاس های نظری از سوی اساتید برای طلاب در قالب حل تمارین به صورت کارگاهی درقالب حل تمارین برگزار شود.

وی درباره بحث پژوهش محوری در حوزه علمیه امام هادی(ع) اهواز، تصریح کرد: امسال برای سال تحصیلی جدید برنامه های ویژه ای درباره بحث پژوهش محوری طلاب و کادر حوزه در نظر گرفته خواهد شد که نحوه نوشتن مقالات یکی از این برنامه ها است.

معاون آموزش مدرسه علمیه امام هادی(ع) با اشاره به کلاس های اخلاق، اظهار داشت: بنا داریم از سال تحصیلی جدید برای طلاب ماهیانه دوجلسه اخلاق با دعوت از اساتید مجرب و خبره اخلاق، تشکیل شود.

این مقام مسؤول درباره کلاس های جریان شناسی و بصیرت افزایی، گفت: سلسله نشست های بصیرتی سیاسی و جریان شناسی که از سال گذشته به طور جدی پیگیری می شد امسال هم این نشست ها به طور فعال و بیشتر ادامه خواهند یافت.

حجت الاسلام موسوی در ادامه تشریح فعالیت های آموزشی حوزه علمیه امام هادی(ع) اهواز، اظهار داشت: درسال تحصیلی گذشته از حجت الاسلام حصاری استاد برجسته مشاوره تحصیلی و روانشناسی از مرکز مشاوره قم جهت کلاس های مشاوره برای طلاب دعوت کردیم و نتیجه بسیار مطلوبی را کسب کردیم و بناداریم دوباره در سال تحصیلی جدید از این برنامه های مشاوره ای برای طلاب استفاده کنیم

وی در پایان بااشاره به توجه به اهمیت استعداد و نخبگی در جذب طلبه درسال تحصیلی جدید، ابراز داشت: در سال تحصیلی جدید بنا را بر جذب افراد نخبه وبا استعداد قرار دادیم و کمیت برای ما اهمیت آنچنانی ندارد چراکه باید از لحاظ کیفی کارکرد./9453/ت302/ب1

ارسال نظرات