۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸
کد خبر: ۵۱۴۷۹۸
امام جمعه شهر بابک:

مردم تشنه معارف دینی هستند

امام جمعه شهر بابک با اشاره به این که مردم تشنه معارف دینی هستند، گفت: مهمترین وظیفه مردم در دنیا این است که با شناخت دین اسلام و اجرایی کردن سبک زندگی اسلامی به کمال برسند.
اسلام
دین موسوی

حجت الاسلام سید محسن موسوی، امام جمعه شهر بابک در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: حضور امامزادگان در کشور سبب خیر و برکت برای مردم است.

وی افزود: حضور مردم در کنار امامزادگان نشان دهنده این است که مردم می خواهند راه آن ها را در دنیا ادامه دهند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که یاد خدا سبب آرامش دل ها است، خاطرنشان کرد: یکی از راه های آرامش در زندگی این است که انسان ارتباط خود را با امامزادگان قطع نکند تا زندگی خوبی برای خود و خانواده داشته باشد.

وی ابراز داشت: حضور مردم در حرم امام رضا(ع) و حرم حضرت معصومه(س) در کشور ایران چشمگیر بوده و حرمین می توانند با بهترین برنامه ها مردم را بیشتر با مبانی اسلام آشنا کنند.

امام جمعه شهر بابک با اشاره به این که مردم تشنه معارف دینی هستند، بیان داشت: مهمترین ظیفه مردم در دنیا این است که با شناخت دین اسلام و اجرایی کردن سبک زندگی اسلامی به کمال برسند.

وی اظهار داشت: مردم بدانند که امامزادگان یا حرم اهل بیت تنها برای زیارت و عبادت نیستند بلکه مهمترین کار شناخت اهل بیت است تا بتوانند زندگی خود را بر اساس آن ها بسازند.

حجت الاسلام موسوی با توجه به این که بقاع امامزادگان باید به قطب فرهنگی و اقتصادی تبدیل شود، ابراز داشت: کمک به فقیران، جهیزیه خریدن و گسترش فرهنگ اسلام از کارهایی بوده که هیأت امنای امامزادگان می توانند در برنامه کاری خود داشته باشند.

وی بیا داشت: تقویت شیعه و بالابردن روحیه معنوی از ظرفیت های امامزادگان و حرم امام رضا و حرم حضرت معصومه بوده که می توانند در نشر فرهنگ اسلام تأثیر گذار باشند.

استاد حوزه علمیه شهربابک با بیان این که صدا و سیما و سخنرانان می توانند در تبدیل شدن امامزادگان به قطب فرهنگی و اقتصادی، کمک کنند، اظهار داشت: حضور روحانیان در امامزادگان می تواند مردم را در آشنایی دین اسلام، کمک کند.

وی در پایان گفت: حضور هیأت امنای امین یکی از کارهایی بوده که باید اداره اوقاف در دستور کاری خود برای اداره کردن امامزادگان در سرتاسر کشور داشته باشد./9707/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات