۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۵۱۴۸۰۳
حجت‌الاسلام بهمنی:

کارهای قرآنی زمین مانده در کشور بسیار است

رییس هیأت پایش با بیان اینکه در موفقیت همگرایی واقعی لازم است، گفت: کارهای قرآنی زمینه مانده در کشور بسیار است امروز علاقمندان و چشم دنیا به ما اینگونه است که ما چه نسبتی با قرآن برقرار می‌کنیم.
حجت الاسلام  سعید بهمنی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین سعید بهمنی رییس هیأت پایش، امروز در نشست افتتاحیه همایش تخصصی بررسی مسائل اساسی فراروی اجرای منشور توسعه فرهنگ که در مجتمع اردویی شهید باهنر تهران برگزار شد، گفت: هیأت پایش فعالیت خود را از دی ماه سال 94 آغاز کرد.

وی افزود: این فعالیتها به صورت ستادی بود تا کمسیونها و دبیرخانه پایش شوند.

حجت‌الاسلام بهمنی ادامه داد: ما حداقل پایه‌ای که می‌توانستیم به صورت ستادی اجرا کنیم در نظر گرفتیم و در شش جلسه شاخص‌هایی را طبق منشور توسعه و وظیفه کمسیون‌ها جمع آوری کردیم که در مرحله نخست حمیدرضا کفاش در کمیسیون آموزش به ایفای نقش پرداخت و سپس هدایت این کمیسیون به آقای فیض سپرده شد.

رییس هیأت پایش اضافه کرد: ما قصد داشتیم هیئت پایش هیأت درمانگر باشد تا از این طریق نقاط ضعف و کاستی‌ها را درمان کنیم و این جلسه نیز در همین راستا برپا شد تا به راه حل‌های کارگشا دست یابیم.

وی در ادامه تصریح کرد: هدف از این جلسه که با حضور نخبگان کشوری برپا شد رسیدن به یک نتایج مطلوب و قرار دادن آن در اختیار رؤسای کمیسیونها بود، در آینده هیأت پایش با وزرا و رؤسای کمیسیون جلساتی خواهد داشت که بعد از آن گزارشها را با راه حل‌های به دست آمده برای تصمیم گیری درباره اجرایی شدن آن، به شورا ارائه می‌شود.

حجت‌الاسلام بهمنی با تاکید بر اینکه در موفقیت همگرایی واقعی لازم است، گفت: کارهای قرآنی زمینه مانده در کشور بسیار است امروز علاقه مندان و چشم دنیا به ما اینگونه است که ما چه نسبتی با قرآن برقرار می‌کنیم.

رییس هیأت پایش با بیان اینکه نهادینه کردن قرآن در همه سطوح جامعه از آرزوهای کارشناسان قرآنی به شمار می‌رود، اظهار داشت: جلسه امروز در راستای همفکری انجام گرفت تا بتوانیم ستادهایمان را ناب‌تر و خالص‌تر کنیم و اگر دبیر کمیسیون‌ها کمک کنند و مطالعات اثربخش و پیامد‌سنج اضافه شود، می‌توانیم نقطه روشن و کانون نورانی را در فعالیت‌های قرآنی ایجاد کنیم./807/پ202/ب1

ارسال نظرات