۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۵۱۴۸۴۰
نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی:

بسیاری از مصوبات دولت در خوزستان عملیاتی نشده اند

نماینده مردم شادگان در مجلس با بیان اینکه بسیاری از مصوبات دولت درباره خوزستان عملیاتی نشده است، گفت: نباید قصور دولت به خوزستان را توجیه کرد و برخی مصوبات علی رغم اینکه باید سریع اجرا می شد اما اجرا نشدند.
هیئت دولت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام مجید ناصری نژاد، نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی استان که در سالن حوزه دفتر استاندار برگزار شد، با اشاره به گرمای بی سابقه و طاقت فرسا و قطعی مکرر برق در خوزستان اظهار داشت: تشکیل چنین جلساتی برای طرح موضوع قطعی برق بسیار دیر است و باید چندین جلسه برگزار می شد؛ پس از بحران های صورت گرفته در استان، نمایندگان استان طرح ها و تذکراتی را در مجلس شورای اسلامی بیان کردند.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وضعیت شبکه برق استان بسیار نگران کننده است، ابراز داشت: با مجموعه امکانات موجود استان نمی توان وضعیت برق را بهبود داد.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه در زمینه عدم اجرا نشدن مصوبات دولت در استان اندکی نگرانی داریم، افزود: خیلی از مصوبات تصویب شده برای خوزستان در حوزه عمل اجرایی نمی شوند و در این باره خوزستان در حوزه اجرا دچار مشکل است.

حجت الاسلام ناصری نژاد با بیان اینکه دولت های مختلف علی رغم مصوبات بسیاری برای خوزستان اما چنین مصوباتی را عملیاتی نکردند، تصریح کرد: تنها نهادی که فعالیت های خود را در استان آغاز کرده قرارگاه خاتم الانبیاء است که آن هم با دین کارهای خود را آغاز کرد و عملا مبلغی به آن نداده ایم.

وی درباره طرح 550 هزار هکتای رهبرمعظم انقلاب خاطرنشان کرد: فاز اول این طرح اجرا شده است اما فاز دوم هنوز اجرایی نشده و بحث آب آن مشخص نیست.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیگیری چنین خواسته هایی در حد مصوبه و طرح جوابگو نیست، عنوان کرد: نباید قصور دولت به خوزستان را توجیه کرد و برخی مصوبات علی رغم اینکه باید سریع اجرا می شد اما اجرا نشدند./9456/ ۲۰۲/ص

ارسال نظرات