۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۵۱۴۸۶۳
نماینده ولی فقیه در ایلام:

دستگاه دیپلماسی به بدعهدی های آمریکا پاسخ قاطع بدهد

حجت الاسلام والمسلمین لطفی گفت: ایران به تعهدات خود در برجام با صداقت و شفافیت عمل کرده؛ اما متاسفانه آمریکا هرگز و از همان اول به این تعهد پایبند نبوده و با اعمال تحریم های ظالمانه علیه ملت سعی در وارد آوردن فشار هرچه بیشتر به ایران دارد.
لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، امروز با حضور در نشست شورای فرهنگ عمومی در شهرستان ملکشاهی با تبریک دهه کرامت اظهار داشت: تحریم های جدید آمریکا علیه ملت ایران بار دیگر اوج دشمنی و کینه دیرینه این رژیم فاسد را نشان داد.

وی افزود: ایران به تعهداتش در برجام با صداقت و شفافیت عمل کرده ولی متاسفانه آمریکا هرگز و از همان اول به این تعهد پایبند نبوده و با اعمال تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران سعی در فشار هرچه بیشتر علیه ما دارد.

امام جمعه ایلام خاطر نشان کرد: دستگاه دیپلماسی کشور باید پاسخ قاطع و محکم به این حرکات تحریک آمیز و زشت آمریکا بدهند تا آنها متوجه شوند که ایران اسلامی هیچگاه اهل عقب نشینی و سکوت نیست.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی تصریح کرد: دشمنی آمریکا با ملت ایران امر تازه ای نیست و این تحریم شدن ایران هم تازگی ندارد؛ اما عدم تعهد و پایبندی آنها بار دیگر سخن مقام معظم رهبری در عدم خوشبینی به مذاکرات را روشن تر شد.

وی در ادامه به مساله حجاب و عفاف پرداخت و گفت: یکی از مسائلی که دشمنان سخت در آن زمینه در حال تلاش هستند مساله بی حجابی و بد حجابی است.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه آنها دنبال تغییر هویت زنان مسلمان هستند، ابراز داشت: مقام و جایگاه زن در دین اسلام بسیار بالا بوده و عزت و بلندی جایگاه زن مسلمان هم در حجاب و عفاف او خلاصه شده که این درست در نقطه مقابل تفکر غربی قرار دارد و دشمنان هم با شناخت این مساله دنبال تضعیف و از بین بردن آن هستند.

وی ادامه داد: باید با کار فرهنگی و تلاش رسانه ای نقشه های دشمنان را در ترویج بد حجابی برای مردم تبیین کرد و در مقابل نیز با نهادینه کردن فرهنگ حجاب و عفاف نقشه های نظام سلطه علیه خود را خنثی کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی در پایان گفت: باید با تلاش و همت و کار شبانه روزی مشکلات و کمبود های زیرساختی شهرستان ملکشاهی مرتفع شود./۸۷۹/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات