۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۵۱۴۹۷۹
مسؤول امور طلاب مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز خبر داد؛

احداث باشگاه فرهنگی ورزشی ویژه طلاب

مسؤول امور طلاب مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی برای طلاب و خانواده های آنان در سال تحصیلی جدید احداث می شود.
حوزه علمیه

حجت الاسلام مرتضی موذن زاده، مسؤول امور طلاب مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با اشاره به فعالیت های امور طلاب این حوزه، اظهار داشت: بنا داریم در تابستان توسعه مکان را در خود مدرسه علمیه امام خامنه ای انجام دهیم و اتاق مجزایی برای اساتید و همچنین اتاق مجهزی برای قسمت آموزش ساخته شود.

وی با اشاره به بحث سلامت و ورزش طلاب، افزود: بنا داریم یک باشگاه ورزشی در اهواز و مجتمع فرهنگی حضرت ولی عصر واقع در خیابان امام شرقی احداث و وسایل بدنسازی و وسایل مورد نیاز ورزشی برای طلاب گذاشته شود و با هزینه بسیار کم طلاب اهوازی از آن استفاده کنند.

حجت الاسلام موذن زاده درباره ساخت باشگاه ورزشی طلاب، تصریح کرد: باشگاه ورزشی که قرار است برای طلاب ساخته شود مورد استفاده همسران طلاب یعنی بانوان در تایم صبح خواهد بود.

مسؤول امور طلاب مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز ابراز داشت: برای باشگاه ورزشی در حال پیگیری بودجه مالی آن هستیم که از ماه های آینده این باشگاه برای طلاب اهوازی افتتاح شود و در این فضای ورزشی از کارشناس ورزشی و کارشناس تغذیه استفاده خواهیم کرد.

حجت الاسلام موذن زاده در پایان بیان داشت: برای سال تحصیلی جدید با همکاری متولی مدرسه و مدیر مدرسه بنا داریم برای طلاب متاهل تا زمانی که در حوزه یعنی تا اتمام پایه 10 که مشغول به تحصیل هستند، افزایش شهریه برای آن ها تعلق بگیرد./9453/ت303/ب1

ارسال نظرات