۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۵۱۵۰۳۹
در مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول صورت می گیرد؛

تربیت مربی برای پاسخ به شبهات مهدویت

مسؤول کارگروه نقد مدعیان دروغین مهدویت مدرسه آیت الله قاضی دزفول از تربیت مربیان برای پاسخ به شبهات مطرح شده درباره مهدویت خبر داد.
کارگروه نقد مدعیان دروغین مهدویت حوزه آیت الله قاضی دزفول کارگروه نقد مدعیان دروغین مهدویت حوزه آیت الله قاضی دزفول کارگروه نقد مدعیان دروغین مهدویت حوزه آیت الله قاضی دزفول کارگروه نقد مدعیان دروغین مهدویت حوزه آیت الله قاضی دزفول

حجت الاسلام محمد تقوایی، مسؤول کارگروه نقد مدعیان دروغین مهدویت مدرسه آیت الله قاضی دزفول، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه این کارگروه به بررسی عقاید انحراف احمد بن الحسن یمانی می پردازد، ابراز داشت: این کارگروه از ماه مبارک رمضان فعالیت های خود را تحت عنوان نقد مدعیان دروغین مهدویت آغاز و تا به امروز ادامه دارد که در این کارگروه از طلاب حائز رتبه های برتر، طلاب درس خارج و اساتید حوزه استفاده می شود.

مسؤول کارگروه نقد مدعیان دروغین مهدویت مدرسه آیت الله قاضی دزفول هدف از راه اندازی چنین کارگاهی را تربیت استادان برای پاسخ در مسأله یمانی بیان کرد و گفت: با توجه به شیوع و گسترش فعالیت های چنین فرقه ای، هفته ای دو جلسه (یکشنبه و چهارشنبه) کلاس ها را برگزار می کنیم که در این باره یک دوره را با بحث و تبادل نظر طلاب مدرسه و بدون حضور اساتید برپا کردیم.

این مقام مسؤول با اشاره به برگزاری دو دوره با حضور حجت الاسلام شهبازنیا عنوان داشت: هر هفته و بدون هیچ وقفه ای دوره ها را برگزار کردیم و طلاب با افرادی که فریفته جریان احمد بن الحسن یمانی شدند مناظره کرده و واقعیت ها را برای آنها تبیین کردند.

حجت الاسلام تقوایی با بیان رشد علمی طلاب در مباحث انحرافی مهدویت و یمانی تصریح کرد: در هر زمینه ای که کمبود و عدم فعالیت در برخورد با فرقه های انحرافی در سطح شهرستان را احساس کنیم ورود پیدا کرده و با برگزاری کارگاه ها و تربیت طلاب به رویارویی می پردازیم.

وی هدف اصلی از برپایی کارگروه فرق و ادیان را تربیت استاد و مربی در پاسخ به عقاید نادرست بیان کرد و افزود: در بحث تصوف، وهابیت و باستان شناسی نیز ورود خواهیم کرد اما اکنون اولویت را در رویارویی با انحرافات مدعیان دروغین مهدویت قرار داده ایم./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات