۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۵۱۵۰۸۸
در مشهد؛

بانوان مروج فرهنگ رضوی تجلیل شدند

همایش تجلیل از بانوان مروج فرهنگ رضوی با حضور آیت الله سید احمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و همراه با تقدیراز هشت بانوی خادم رضوی در مشهد برگزار شد.
فرهنگ رضوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، همایش بانوان مروج فرهنگ رضوی با حضور آیت الله سید احمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، الهام امین زاده، دستیار ویژه رییس جمهور در امور حقوق شهروندی، هاشمی، معاون فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و جمعی از مسؤولان کشوری و استانی امروز 9 مرداد در بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی برگزارشد.

اکبر شیخ، مدیر عامل بنیاد فرهنگی هنری امام رضا(ع) در این همایش ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام ولادت امام رضا(ع) گفت: امروز خوشحال و خرسندیم که در حوزه فرهنگ رضوی و معرفی این خاندان به سراسر گیتی این جشنواره توانسته است برنامه های متنوعی را ارایه کند.

وی با بیان اینکه جشنواره امسال نسبت به سال های گذشته با رشد 87 درصدی مواجه است، تصریح کرد: صد هزار نفر در جهان این جشنواره را امروز مدیریت و برنامه ریزی کرده و دست اندکار آن هستند.

در این همایش از خانمها منا بعزاوی از تونس، بنت زهرا تقوی از هند، سعادت علیزاده از آذربایجان، سیده انیس فاطمه زیدی از پاکستان، میمومنه عبدالله از نیجریه، زهرا قربان عسگری از ایران، فاطمه اکبری زاده از ایران و یلنا ترویتسکیخ از روسیه تجلیل و تقدیر شدند.

بررسی سیره اجتماعی امام رضا(ع) توسط حجت الاسلام الهی زاده، مدرس، محقق و پژوهشگر علوم اسلامی، بررسی نقش و جایگاه حضرت فاطمه معصومه(س) در نشر فرهنگ رضوی توسط سرکار خانم شایسته خوی، مدیر مدرسه علمیه نرجس(س) از جمله برنامه های دیگر این همایش است.

گفتنی است، رونمایی از کتاب مقالات  نخستین همایش بانوان مروج فرهنگی رضوی از جمله دیگر برنامه های جنبی این همایش یک روزه است./۹۳۴/پ۲۰۳/ب۱

 

ارسال نظرات