۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۷
کد خبر: ۵۱۵۱۷۹
امام جمعه سابق بیرجند:

مشکلات جامعه به علت خودنمایی و ظاهرگرایی ها است

امام جمعه سابق بیرجند با بیان اینکه بسیاری از مشکلات جامعه به علت خودنمایی و ظاهرگرایی ها است، گفت: دعای«ربنا آتنا فی الدنیا حسنه و فی الآخرت حسنه» که والدین به ما یاد دادند در قنوت های نماز آن را بخوانیم می تواند بهترین شعار عالم باشد.
امام جمعه بیرجند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی بیرجندی، امام جمعه سابق بیرجند امشب در اختتامیه نخستین جشنواره ملی شعر رضوی جوانه ها ازسری برنامه های پانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) اظهار داشت: ملت بزرگ ایران تاکنون حق عشق در ارتباط با اهل بیت(ع) و در رابطه با امام رئوف ادا کرده است.

وی با بیان اینکه باید سوال کرد آیا حق عقل نیز در این رابطه ادا شده است، گفت: جشنواره شعر رضوی در سال جاری با هدف جوانه ها و نونهالان انتخاب شده است.

امام جمعه سابق بیرجند با اشاره به لزوم تشریح موضوعات معنوی و اعتقادی به جوانان و کودکان، افزود: متاسفانه کودکان آزاده و با اخلاق به دنیا می آیند اما آن ها را بی اخلاق و مشرک می کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی با بیان اینکه توحید به معنای به وحدت رسیدن است، تصریح کرد: اگر می خواهیم به وحدت برسیم باید تکثر را بپذیریم که متاسفانه تکثر بسیاری از افراد نمی پذیرند.

وی ادامه داد: خداوند متعال تمام انسان های عالم را متفاوت آفریده است و اصل تفاوت های فردی در انسان اصل مسلم و پذیرفته شده است، اگر تکثر را بپذیریم آزادگی انسان را نیز پذیرفته ایم.

امام جمعه سابق بیرجند با بیان اینکه بسیاری از مشکلات جامعه به علت خودنمایی و ظاهرگرایی ها است، خاطرنشان کرد: دعای«ربنا آتنا فی الدنیا حسنه و فی الآخرت حسنه» که والدین به ما یاد دادند در قنوت های نماز آن را بخوانیم می تواند بهترین شعار عالم باشد.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی اظهار کرد: انسان ها باید به وحدت وجودی خود برسند و در مراحل ناب توحید گام برداریم و باید به کمال رسید./880/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات