۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۴
کد خبر: ۵۱۵۱۸۶
حجت الاسلام مشرف تبیین کرد؛

آثار دوره های تربیت مربی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت

مدیر مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) با اشاره به بازخورد دوره های تربیت مربی در سطح کشور، گفت: این دوره های آثار و برکات زیادی به دنبال داشته است.
حجت الاسلام  سیداحمد مشرف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سید احمد مشرف شامگاه امروز در همایش طوبای کرامت که در شبستان حضرت نجمه خاتون(س) حرم مطهر حضرت معصومه(س) به منظور تجلیل از حافظان و قاریان قرآن کریم از سوی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) برگزار شد با بیان این که در این همایش از 147 نفر از برگزیدگان قرآنی تجلیل می شود، اظهار داشت: قرآن آموزان مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) با برترین کیفیت های آموزشی به یادگیری مبانی قرآنی مشغول به تحصیل هستند.

مدیر مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) با اشاره به این که همایش طوبای کرامت در رشته های قرآنی از 50 حافظ قرآن کریم تقدیر می کند.

حجت‌الاسلام مشرف در ادامه به فارغ التحصیلان نوجوان قرائت صحیح و مفاهیم قرآن کریم در سال جاری اشاره کرد و عنوان داشت: مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) با امکان آموزش حضوری و غیر حضوری در دو مقطع سنی به ارائه خدمات آموزشی قرآنی پرداخته است.

مدیر مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) به معرفی کارگروهایی فعال آموزشی در این مرکز پرداخت و گفت: علوم و فنون قرآن کریم با محوریت تجوید، قراعت، صوت و لحن در کنار کارگروه های حفظ قرآن و حدیث و نهج البلاغه سالیانه 18 هزار قرآن آموز را آموزش می دهند.

حجت‌الاسلام مشرف به معرفی برخی دیگر از دوره های جدید قرآنی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) پرداخت و عنوان داشت: شرح حدیث، شرح نهج البلاغه، شرح صحیفه سجادیه، و همچنین دوره های اعتقادات و مهدویت، دوره های آشنایی با تاریخ و سیره اهل بیت(ع)، سبک زندگی اسلامی و دوره های تربیت مربی قرآن کریم و نهج البلاغه از اهم دوره های فعال در این مرکز است.

مدیر مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) با اشاره به بازخورد دوره های تربیت مربی در سطح کشور، گفت: این دوره های آثار و برکات زیادی به دنبال داشته است تا جایی که فارغ التحصیلان این دوره ها در سراسر کشور اقدام به افتتاح دوره های آموزشی قرآن کریم کرده اند./837/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات