۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۶
کد خبر: ۵۱۵۱۹۰
با اعتبار ۴۰ ميليارد ريال صورت گرفت؛

افتتاح بزرگترين مركز آموزش فناوري اطلاعات استان قم

استاندار قم در بازديد از كارگاه هاي آموزشي اداره كل فني و حرفه اي گفت: بزرگترين مركز آموزش فناوري اطلاعات استان با اعتبار ۴۰ ميليارد ريال تا پايان سال افتتاح خواهد شد.
استاندار قم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومي استانداري قم سيد مهدي صادقي در  بازديد از كارگاه هاي آموزشي اداره كل فني و حرفه اي طي سخناني اهميت آموزش مهارت هاي فني و حرفه اي در راستاي ايجاد اشتغال را مورد تاكيد قرار داد.
استاندار قم توانمندسازي افراد در سن اشتغال را موضوعی مهم تلقي و اضافه كرد: متاسفانه سياست هاي مدرك گرايانه در گذشته، موجب بيكاري انباشته شده گرديده است.
وي با بيان اينكه بعضي افراد داراي مدارك تحصيلي بالا هستند ولي از مهارت هاي لازم براي جذب در بازار كار برخوردار نيستند، افزود: بايستي با جذب افراد تحصيل كرده به چنين مراكزي مهارت هاي لازم را در كنار مباحث علمي به ايشان آموزش دهند.
نماينده عالي دولت در استان در ادامه با اشاره به ضرورت نيازسنجي در بين واحدهاي صنعتي براي آموزش مهارت هاي مرتبط افزود: شناخت نيازهاي جامعه و تلاش براي حل آنها بايد در دستور كار مسؤولان فني و حرفه اي باشد.
صادقي همچنين استفاده از مربيان مجرب را از ويژگي هاي اين كارگاه هاي آموزشي دانست و گفت: تامين نياز بازار كار و تضمين اشتغال جوانان در سايه آموزش صحيح و تجربه محقق مي شود.
استاندار قم در پايان با اشاره به افتتاح بزرگترين مركز آموزش فناوري اطلاعات استان با مساحت 3200 متر مربع با اعتبارات سفر مقام معظم رهبري و رياست جمهوري گفت: اميدواريم با پيگيري هاي مسؤولان اين طرح مهم در نيمه ي دوم سال جاري به بهره برداري برسد./۸۷۲/د
۱۰۲/ی

ارسال نظرات