۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۱
کد خبر: ۵۱۵۱۹۸
امام جمعه موقت کرمانشاه:

بقاع متبرکه بهترین مکان برای تقویت فرهنگی دینی و اشاعه اسلام ناب محمدی است

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: بقاع و اماکن متبرکه زمینه ترویج فرهنگی دینی و معنویت عمیق در نسل جوان را دوچندان می کند.
امام جمعه موقت کرمانشاه

حجت الاسلام محمد حجتی، امام جمعه موقت کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با تبریک هفته کرامت ابراز داشت: بقاع و اماکن متبرکه زمینه ترویج فرهنگی دینی و معنویت عمیق در نسل حوان را دوچندان می کند.

وی خاطرنشان کرد: وجود مرقد مطهر امام رضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) در ایران روشنی بخش مسیر مومنان بوده و به عنوان دو قطب مذهبی، مردم را از گنجینه فضایل و کرامات بهره مند می کند.

حجت الاسلام حجتی بیان داشت: برای تحقق استحکام فرهنگی در کشور باید فرهنگ دینی را تقویت کرده و نسل جوان را با سیره ائمه اطهار علیهم السلام مانوس ساخت.

این مسؤول با بیان اینکه مرقد مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع) بهترین مکان برای تقویت فرهنگی دینی و تبلیغ و اشاعه اسلام ناب محمدی است، اظهار داشت: دشمنان بدون هیچ داشته ای به دنبال تهاجم فرهنگی در کشورهای اسلامی هستند اما ما با وجود چنین اماکن متبرکی نباید اجازه دهیم این هجمه ها اثرگذار واقع شود.

امام جمعه موقت کرمانشاه مطرح کرد: دشمنان از ترویج فرهنگ دینی واهمه داشته و به دنبال مخفی کردن و به فراموشی سپردن معنویت در میان مسلمانان هستند و قصد دارند نسل جوان را دچار بی هویتی فرهنگی کنند.

حجت الاسلام حجتی تاکید کرد: باید از ظرفیتهای موجود بهترین بهره را در تقویت بنیه دینی و فرهنگی نسل جوان برد و اجازه نداد آنها لحظه ای در بلاتکلیفی فرهنگی و دینی قرار گیرند.

استاد حوزه علمیه یادآور شد: امام رضا (ع) مورد احترام تمام مسلمانان بوده و جایگاه ویژه ای در نزد مردم ایران دارد.

وی در پایان عنوان داشت: باید از فرصتهای موجود برای شناساندن اسلام حقیقی به مردم بهره برد و اجازه نداد دشمنان اسلام مدنظر خود را به دنیا معرفی کنند./۸۵۷۱/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات