۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۵۱۵۲۵۳
مدیر مدرسه علمیه امام خمینی بندرامام خبر داد؛

جذب ۱۶ طلبه جدید در مدرسه علمیه امام خمینی بندر امام

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بندر امام گفت: در سال تحصیلی جدید ۱۶ طلبه جدید جذب این مدرسه علمیه می شود و فردا مصاحبه نهایی این پذیرفته شدگان است.
آزمون

حجت الاسلام ناصر احمدی، مدیر حوزه علمیه امام خمینی بندرامام در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: در سال تحصیلی 96-97 بنا داریم 16 نفر برای پایه یک در حوزه علمیه امام خمینی(ره) بندرامام جذب و پذیرش خواهند شد.

مدیر حوزه علمیه امام خمینی بندرامام در ادامه افزود: برای جذب طلاب در سال تحصیلی جدید از افراد نخبه و با معدل بالا در مقطع دیپلم پذیرش خواهیم کرد.

این مقام مسؤول درباره زمان مصاحبه نهایی پذیرفته شدگان، خاطرنشان کرد: این افراد جذب شده در مصاحبه داخلی پذیرفته شدند و فردا ساعت 14 این شانزده نفر مصاحبه نهایی دارند که تا غروب قبل از نماز این مصاحبه ها به طول خواهد انجامید.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به امکانات برای جذب شدگان حوزه د رسال تحصیلی جدید، گفت: خوابگاه و تخت های جدید و همچنین امکانات مربوط به تغذیه طلاب مهیا شده تا طلاب جدیدالورود از امکانات اولیه حوزه برخوردار باشند.

وی با تشریح فعالیت های پژوهشی حوزه علمیه امام خمینی بندرامام، تصریح کرد: موضوع پژوهش را در قالب کلاس های درسی برای طلاب برنامه ریزی کردیم و طلاب پایه 4 با پژوهش در موضوعات درسی و ارسال مقالات به اهواز فعالیت های نسبتا مطلوبی داشتند.

مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) بندرامام با اشاره به سلسله نشست های بصیرتی سیاسی برای طلاب، گفت: در طول سال تحصیلی95-96 چندین نشست بصیرتی سیاسی برگزار شد که بیشتر این نشست ها درمورد انتخابات بود و همچنین از سوی طلاب ما تبلیغ در مناطق شهرستان واطراف آن برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای صورت گرفت.

این مقام مسؤول در پایان ابراز داشت: در سال تحصیلی جدید بنا داریم طلاب مباحثه میان کلاسی داشته باشند و در بین کلاس ها مباحثه های علمی و آزاد میان طلاب صورت بگیرد./۹۴۵۳/ت۳۰۳/ب۱

 

ارسال نظرات