۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۵۱۵۲۵۵
امام جمعه ایذه:

دستگاه دیپلماسی در قبال تحریم های جدید آمریکا مواضع محکمی اتخاذ کند

امام جمعه ایذه گفت: از مسؤولان و دستگاه دیپلماسی انتظار می رود که به طور جدی و محکم به تحریم های جدید آمریکا پاسخ داده و همانند رهبری در برابر این اقدام مواضع روشنی بگیرند.
تحریم

حجت الاسلام سیدکمال موسوی، امام جمعه ایذه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز درباره نقض برجام از سوی آمریکایی ها، اظهار داشت: یکی از مشکلات دستگاه دیپلماسی و دولت مردان ما در این چندسال مذاکرات این بود که متاسفانه برخلاف راه و منش رهبری حرکت کرده و به طرف مقابل بیش از حد اعتماد کردند.

امام جمعه ایذه در ادامه بیان داشت: رهبرمعظم انقلاب فرموند که به مذاکرات خوش بین نیستم و راه مذاکره را با این کد مهم به دستگاه دیپلماسی نشان داد منتهی دولت مردان برای توجیه حرف خود مبنی بر موفقیت در مذاکرات، دشمن را تطهیر می کنند که این یک خطای بزرگی است.

رییس شورای فرهنگ عمومی ایذه ابراز داشت: دشمنان انقلاب اسلامی به طور کامل به مواضع مسؤولان نظام جمهوری اسلامی توجه می کنند و مسؤولان به ویژه دولت مردان و دستگاه دیپلماسی ما به شدت تحرکات و یاوه گویی های دشمنان را پاسخ دهند.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: این تحریم های اخیر از سوی آمریکایی ها در طول تاریخ بی سابقه است اما متاسفانه مسؤولان دولتی و هیات برجام بسیار ضعیف واکنش نشان می دهند و اشتباه خود را با توجیه های پی در پی ماست مالی می کنند.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و ارتباط آن ها با مذاکرات از سوی دولت، تصریح کرد: براساس بیانات رهبرمعظم انقلاب تنها راه نجات از مشکلات اقتصادی و مقابله با تحریم ها، اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی است اما متاسفانه دولت مشکلات اقتصادی را به جریان مذاکرات ویا تحریم ها ربط می دهد.

امام جمعه ایذه درباره ایستادگی ومقاومت ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی، گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس در مقابل چندین کشور ابر قدرت جهان ایستادگی ومقاومت کردیم وهمین محور مقاومت باعث پیروزی ما بر دشمنان متجاوزگر شد.

رییس شورای فرهنگ عمومی ایذه در پایان بیان داشت: ما مخالف مذاکره نیستیم اما انتظار می رود مسؤولان در راستای عزت وکرامت کشور به تحریم های آمریکایی ها واکنش نشان دهند و با اهمیت به اقتصاد درون زا به تحریم های جدید پاسخ عملی بدهند./۹۴۵۳/ت۳۰۲/ب۱

 

ارسال نظرات