۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۵۱۵۲۶۸
پیش از ظهر امروز؛

خادمان رضوی با خانواده شهید مدافع حرم دیدار کردند

خادمان رضوی در ادامه برنامه های خود با خانواده شهید مدافع حرم، جبار عراقی دیدار کردند.
دیدار خادمان رضوی با خانواده شهید مدافع حرم جبار عراقی اهداء جهیزیه به زوج های کم بضاعت با حضور خادمان رضوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، همزمان با دهه کرامت جمعی از خادمان رضوی ضمن دیدار با خانواده های شهدا از بیماران بستری شده عیادت به عمل آوردند.

در آئین استقبال از خدمان رضوی در شهرستان دشت آزادگان که با حضور اقشار مختلف مردم، مسؤولان محلی و جمعی از خانواده‌ های معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد، خادمان حرم رضوی با خانواده شهید مدافع حرم جبار عراقی دیدار و خانواده این شهید بزرگوار را مورد تفقد قرار دادند و هدایای تبرکی آستان قدس رضوی را به خانواده این شهید بزرگوار تقدیم کردند.

همچنین در شادگان نیز با خانواده شهید حمزه کعبی از شهدای جنگ تحمیلی دیدار و هدایایی از آستان قدس رضوی را تقدیم کردند و در ادامه برنامه هایشان در شادگان با حضور در بیمارستان شهید معرفی ‌زاده از بیماران عیادت کردند.

همچنین دیدار با خانواده شهید شمس الدین و کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) اهواز، و عیادت از بیماران بیمارستان امام اهواز از دیگر برنامه های امروز خادمان رضوی است.

روز گذشته ۳۶ سری جهیزیه به زوج های جوان کم بضاعت با کمک مردم متدین اهوازی و حضور خادمان رضوی و تحت عنوان همایش جهاز برون تقدیم شد.

لازم به ذکر است؛ جشن نوجوانان رضوی ویژه مقاطع دوره متوسطه اول نیز امروز در ساعت 18:15 با حضور خادمان رضوی در اهواز برگزار می شود. ضمن اینکه بسته های موادغذایی و آرد میان افراد نیازمند در مناطق محروم اهواز در دهه کرامت با حضور خدام رضوی توزیع خواهد شد./9456/پ204/ب1

ارسال نظرات