۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۵۱۵۲۷۳
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

هیچ ظالمی در مکتب اسلام به رسمیت شناخته نمی شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در مکتب اسلام به هیچ ظالمی رسمیت داده نمی شود و هیچ ظالمی نمی تواند حاکم باشد و اگر ظالمی به حاکمیت برسد آن حاکمیت غصبی است، گفت: در دین مبین اسلام و در مکتب اهل بیت(ع) هیچ ظلم و ستمی جایی ندارد.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار با کاروان خدام رضوی اظهار داشت: دشمنان نتوانسته اند قرآن را تحریف کنند اما اسلام را تحریف کردند.

وی با بیان اینکه قرآن قابل تحریف نیست اما اسلام قابل تحریف است، گفت: عدل نشان اصلی اسلام ناب است که در حقیقت دعوت ائمه اطهار(ع) نیز بر محور آن انجام شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه تنها توحید صحیح اسلام واقعی، ایمان و صداقت است که می تواند انسان را روی حق نگه دارد، افزود: مسلمانان واقعی آن کسانی هستند که خداوند را تنها موثر عالم هستی بدانند و در این صورت نیازی ندارد که به خاک ملت ها ظلم و تعدی و تجاوز کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: دشمنان امروز بدتر از هر زمانی به اسم دین و اسلام اقدام به ظلم و تعدی، تجاوز و مکر و حیله علیه دیگر کشورها می کنند.

وی با بیان اینکه در مکتب اسلام به هیچ ظالمی رسمیت داده نمی شود و هیچ ظالمی نمی تواند حاکم باشد و اگر ظالمی به حاکمیت برسد آن حاکمیت غصبی است، ادامه داد: در دین مبین اسلام و در مکتب اهل بیت(ع) هیچ ظلم و ستمی جایی ندارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: با توجه به حدیث سلسله الذهب سرنوشت تمام انسان ها در پذیرش حق و توحید است و پیام امام رضا(ع) نیز همان پیام پیامبراکرم(ص) است./۸۸۰/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات