۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۴
کد خبر: ۵۱۵۲۸۲
امام جمعه شعیبیه شوشتر:

مسؤولان به فرهنگ اهمیت بیشتری دهند

امام جمعه شعیبیه شوشتر گفت: متاسفانه دولت به مقوله فرهنگ کم توجهی می کند؛ این در حالی است که ارگان های فرهنگی انتظار حمایت از سوی دولت دارند.
منصوری

حجت الاسلام عبدالرحمن منصوری، امام جمعه شعیبیه شوشتر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با تبریک دهه کرامت، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی از این دهه کرامت در جهت گسترش فرهنگ اهل بیت(ع) به طور مطلوب استفاده کنند و این مکتب ناب را برای دیگر آحاد جامعه تبیین کنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی شعیبیه شوشتر درباره لزوم فعالیت های فرهنگی در نشر فرهنگ اهل بیت، ابراز داشت: اگر ما فعالیت های فرهنگی خود را بر اساس نشر فرهنگ اسلام و فرهنگ اهل بیت گسترش دهیم قطعا در این دنیا و آخرت سعادت مند خواهیم شد.

حجت الاسلام منصوری خاطرنشان کرد: مسؤولان فرهنگی کشور تعریف درستی از فرهنگ برای جامعه تبیین کنند و فعالیت های فرهنگی را در راستای نشر فرهنگ اهل بیت و امام زادگان گسترش دهند و از این ظرفیت های وسیع کشور یعنی امام زادگان باید به طور کامل در بعد فرهنگی استفاده کرد.

وی با اشاره به حرم های حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) درکشور ما، افزود: این دو حرم سالیانه میلیون ها نفر زائر دارند و متولیان امر از این ظرفیت بالای این دو بارگاه اهل بیت می توانند استفاده های فراوانی در امور فرهنگی و اجتماعی کشور کنند.

امام جمعه شعیبیه شوشتر درباره مقوله فرهنگ، تصریح کرد: همه آحاد جامعه نسبت به همدیگر مسؤول هستند و فعالیت های فرهنگی را هرشخصی به نوبه خود به طور خودجوش و باتوجه به بیانات رهبری به صورت کار فرهنگی تمیز انجام دهند تا به تهاجم فرهنگی دشمنان پاسخ محکمی داده شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی شعیبیه شوشتر در پایان با انتقاد از بی توجهی دولت مردان به مقوله فرهنگ، گفت: متاسفانه این چند سال دولت محترم هیچ توجهی به امور فرهنگی و فعالیت های فرهنگی جامعه نکرده است و نهادهای فرهنگی انتظار حمایت از سوی دولت را دارند./9453/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات