۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۵۱۵۲۹۴
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات مازندران:

پشتوانه مردمی رمز بقای انقلاب اسلامی است

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی با پشتوانه عظیم مردمی به پیروزی رسید و پیشرفت های امروز کشور نیز مرهون حضور در صحنه همین مردم است، گفت: رمز بقا و ماندگاری انقلاب اسلامی در گرو حضور در صحنه مردم است.
امام جمعه موقت ساری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام یوسف یوسف پور، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران امروز در جمع خبرنگاران، از این شورا به عنوان یکی از رویش های انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: این نهاد ارزشمند در سال ۵۹ و با فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تشکیل شد.

وی از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان نهاد کاملاً انقلابی یاد کرد و با بیان این که این نهاد انقلابی نقش بسیار مهمی در اجرای برنامه های ملی و انقلابی بر عهده دارد، افزود: خدمات ارزشمند شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تنها در جهت تقویت اسلام و انقلاب بوده است.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که این نهاد انقلابی در طول دوران تأسیس خود همواره بستری را برای حضور مردم در عرصه ها و صحنه های مختلف فراهم کرده است، خاطرنشان کرد: حضور در صحنه مردم همواره سد محکمی در برابر توطئه ها و هجمه های دشمنان انقلاب اسلامی بوده است.

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که دشمن همواره از حضور در صحنه مردم هراسان و عصبانی بوده است، تصریح کرد: تجربه ثابت کرده هر چه میزان حضور مردم در صحنه های مختلف پررنگ تر باشد دشمن نیز از مواضع خود عقب نشینی خواهد کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن همه توان و تلاش خود را برای حضور کمرنگ مردم در صحنه های مختلف این انقلاب به کار گرفته است، خاطرنشان کرد: اما بصیرت و هوشیاری ملت بزرگ ایران همه توطئه ها علیه انقلاب را خنثی کرده است.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که امروز انقلاب اسلامی به عنوان یک الگوی ارزشمند در جهان همچون خورشید تابان می درخشد و نور افشانی می کند، تصریح کرد: نور حاصل از انقلاب اسلامی ایران امروز بسیاری از کشورهای جهان را که در تاریکی محض به سر می بردند روشن کرده است.

حجت الاسلام یوسف پور با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران با پشتوانه عظیم مردمی هر روز قله های پیشرفت را شایسته تر از گذشته طی می کند، افزود: علیرغم همه مشکلات و بحران های به وجود آمده در مسیر تحقق اهداف از پیش تعیین شده، اما انقلاب اسلامی امروز در اوج عزت و اقتدار داخلی و بین المللی قرار دارد.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی با پشتوانه عظیم مردمی به پیروزی رسید و پیشرفت های امروز کشور نیز مرهون حضور در صحنه همین مردم است، تصریح کرد: رمز بقا و ماندگاری انقلاب اسلامی در گرو حضور در صحنه مردم است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که حضور در صحنه مردم همواره دشمن شکن بوده است، گفت: ملت با بصیرت و انقلاب ایران اسلامی در صحنه های مختلف این انقلاب خودجوش به میدان آمدند و نقشه ها و توطئه های دشمنان را خنثی کردند.

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که در جریان فتنه ۸۸ این مردم بودند که با حضور به موقع و اثرگذار خود بساط فتنه گری را در کشورمان جمع کردند، افزود: اگر حضور در صحنه مردم انقلابی کشورمان نبود، نظام اسلامی با یک بحران جدی مواجه می شد.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، ملت بزرگ ایران را مردمی با بصیرت و انقلابی معرفی کرد و با بیان این که این مردم تحت هیچ شرایطی انقلاب و نظام اسلامی را تنها نگذاشتند، گفت: ملت ایران در سخت ترین و بحرانی ترین شرایط پشیبان انقلاب و نظام اسلامی بودند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز نیز دشمن به دلیل جایگاه و نقش مردم تلاش می کند میان آنها و انقلاب اسلامی فاصله بیاندازد، تصریح کرد: دشمن فکر می کند با فشارهای اقتصادی می تواند مردم را از انقلاب و نظام اسلامی ناامید کند، این در حالی است که ملت ایران ثابت کردند در هر شرایطی پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی هستند.

حجت الاسلام یوسف پور در ادامه با اشاره به این که انقلاب اسلامی در هر شرایطی به حضور و پشتیبانی مردم نیاز دارد، گفت: بقا و ماندگاری انقلاب اسلامی در گرو حضور در صحنه و همیشگی مردم است.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، تحریم ها و تهدید های ۳۸ ساله دشمنان علیه انقلاب اسلامی را زمینه ساز رشد و تعالی این نظام دینی دانست و تصریح کرد: مردم کشورمان هیچ گاه تسلیم زیاده خواهی های دشمنان انقلاب اسلامی به ویژه آمریکای جنایت کار نخواهند شد و تا پای جهان از این انقلاب حراست خواهند کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود ایجاد هماهنگی بین نهاد ها، مطالعه اجرای شیوه های مختلف مراسم ملی و ایجاد زمینه برای دریافت نظرات مردم را از دیگر وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برشمرد و گفت: اعلام مواضع در مناسبت های اجتماعی و سیاسی کشور و ارتباط مستمر با رسانه ها به صورت ویژه در این شورا دنبال می شود.

وی با بیان این که مقام معظم رهبری عملکرد شورای تبلیغات اسلامی و ظرافت‌های این شورا را در تشخیص و اعمال وظیفه مورد حمایت و ستایش قرار داد، تصریح کرد: سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، سازمان‌دهی و اجرای مراسم عمومی و رسمی در مناسبت‌های انقلاب اسلامی از وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است که طبق اساس‌نامه سال ۸۸ مصوب شده است.

حجت الاسلام یوسف پور عمده مناسبت‌های انقلاب اسلامی را که مسؤولیت آن بر عهده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوده و این شورا برای آن برنامه‌ریزی کرده است، ۱۲ فروردین، ۱۴ و ۱۵ خرداد، هفتم تیر، هشتم شهریور، ۱۷ شهریور، ۱۳ آبان، روز قدس و ایام‌الله دهه فجر عنوان کرد.

وی مهم ترین هدف برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را زنده نگه داشتن یاد و خاطره‌های حماسه‌های ملی و انقلابی، حفظ و توسعه افکار عمومی جامعه در راستای هم‌سویی نظام جمهوری اسلامی و انتقال فرهنگ و ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل جدید برشمرد.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید بر این که امروز همه بخش های کشور باید برای حفظ و بقای انقلاب اسلامی تلاش کنند، گفت: در شرایطی که دشمن همه توان خود را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی به کار گرفته، ترویج انقلابی گری در جامعه یک ضرورت مهم است./۹۵۰/پ202/ب1

ارسال نظرات