۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۵۱۵۲۹۷
آیت الله بهشتی:

دشمن در صدد به زانو در آوردن ایران است

آیت الله بهشتی، توطئه های آمریکا را در راستای به زانو در آوردن ایران اسلامی دانست و گفت: دشمن در صدد به زانو در آوردن ایران و رسیدن به آمال و نیات شوم خود است و باید بدانیم که جز استقامت راهی وجود ندارد.
آیت الله بهشتی

آیت الله احمد بهشتی نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اقدامات شرارت آمیز و خصمانه آمریکا در نقض برجام و وضع تحریم های جدید علیه ایران، برخورد و مقابله قاطع دولت در برابر این اقدامات را ضروری دانست.

وی افزود: در برابر اقدامات مستکبران راهی جز استقامت وجود ندارد، ملت ایران هم اینک با تحریم ها و مخالفت ها مواجه شده و بر اساس دستور قرآن باید استقامت داشته باشیم تا ثمره آن را در آینده مشاهده کنیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که ثمره استقامت بر اساس آیات این است که انسان ها از تحریم ها خوفی ندارند، اظهار داشت: دشمنان تحریم ها و فشارها را انجام می دهند که ملت ایران را تسلیم و خواسته های آنان را اجرا کند.

وی ادامه داد: هدف استکبار جهانی این است که ایران در برابر آمریکا عقب نشینی کند، آمریکا می خواهد در دنیا کدخدامنشانه عمل کند و همه جای جهان اعمال زور و قدرت داشته باشد از این رو چون ملت ایران در برابر آنها ایستادگی و مقابله کرده، می خواهد با تحریم ها ملت را خسته کند.

آیت الله بهشتی، توطئه ها و دسیسه های دشمنان به ویژه آمریکا را در راستای به زانو در آوردن ایران اسلامی دانست و ابراز داشت: دشمن در صدد به زانو در آوردن ایران و رسیدن به آمال و نیات شوم خود است و باید بدانیم که جز استقامت راهی وجود ندارد.

وی عنوان کرد: دولت باید استقامت و مقاومت در برابر دشمنان و استکبار جهانی را هدف عالی خود قرار دهد و به هر نحوی و با سیاست های محکمی که نتیجه استقامت باشد باید برخورد لازم را با آمریکا داشته باشند چون دیگر راهی وجود ندارد./1323/ ۳۰۲/ص

ارسال نظرات