۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۵۱۵۳۰۷
با سخنرانی تولیت آستان قدس رضوی؛

دومین دوره جایزه جهانی گوهرشاد برگزار شد

دومین دوره جشنواره «جایزه جهانی گوهرشاد» با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و با حضور صدها نفر از بانوان نیکوکار جهان اسلام برگزار شد.
جایزه جهانی گوهرشاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، دومین دوره جشنواره «جایزه جهانی گوهرشاد» ظهر امروز با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی و با حضور صدها نفر از بانوان نیکوکار جهان اسلام در تالار قدس بارگاه منور رضوی برگزار شد.

در این مراسم که آیت الله علم الهدی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی میهمان ویژه آن بود، از ۸ بانوی خیّر و نیکوکار که 4 تن از آن ها ایرانی و 4 تن دیگر از سایر کشورهای اسلامی بودند و در زمینه های مختلف ایثار و شهادت، مدیرت و امور عمرانی، امور خیریه و فرهنگی و مدیرت کارآفرینی فعالیت های نیکوکارانه داشته اند تقدیر و قدرانی شد.

علی سروری مجد، دبیر این دوره از جشنواره جایزه جهانی گوهرشاد در این نشست اظهار کرد: این مجموعه با هدف تجلیل از زنان فرهیخته و معرفی آنان به جهان در ذیل نام حضرت امام رضا(ع) با عنوان بانو گوهرشاد تشکیل شده و در هر دوره هشت نفر از بانوان نیکوکار و برجسته جهان در حوزه های مختلف شناسایی و معرفی می شوند.

گفتنی است خانم ها «مهری یزدانی» از تهران در محور ایثار و شهادت، «زهرا گیتی نژاد» از تهران در محور مدیریت و امور عمرانی، «فرنگیس عنبری یزدی» از مشهد مقدس در زمینه امور خیریه و فرهنگی و «بهجت افراز» در محور مدیریت و کار آفرینی چهار بانوی ایرانی دریافت کننده جایزه جهانی گوهرشاد بودند.

شایان ذکر است خانم ها «بصیرت نهیبی» از کشور نیجریه در محور مدیریت و کارآفرینی، «فردیس یاسین موسوی» از کشور عراق در محور آموزشی، پژوهشی و توسعه، «رباب علی دشتی» از کشور کویت در محور امور عمرانی و «زیگنشینا نائیلیا قاسموونا» از کشور روسیه در محور امور فرهنگی نیز چهار بانوی خارجی بودند که موفق به دریافت این جایزه شدند./820/پ202/ب1

ارسال نظرات