۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۴
کد خبر: ۵۱۵۴۱۰
رییس سازمان سینمایی کشور:

دفتر تبلیغات حلقه ارتباط علما و سازمان سینمایی باشد

رییس سازمان سینمایی کشور گفت: امیدواریم دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به عنوان حلقه اصلی ما با علما و فضلا و تأمین کننده نیازهای معرفتی اهل هنر بتواند همواره نیازدینی ما را برطرف کند.
دفتر تبلیغات

به گززارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، محمد مهدی حیدریان در نشست مشترک رییس و مسؤولان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با رییس و مسؤولان سازمان سینمایی کشور که در سالن کنفرانس مرکز همایش های غدیر برگزار شد، اظهار داشت: متاسفانه آنگونه که باید، توجهی برای استفاده از تکنولوژی نشده است در صورتی که فضای مجازی آداب خود را دارد و در این بحث، حاکمیت فضای مجازی بر همه امور ما حرف اصلی را می زند.

وی تصریح کرد: ما دنبال اخذ سهم از دنیای تصویری هستیم و باید حرف خود را با استاندارد تصویری بزنیم تا اثرگذار شود.

رییس سازمان سینمایی کشور افزود: امیدواریم دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به عنوان حلقه اصلی ما با علما و فضلا و تأمین کننده نیازهای معرفتی اهل هنر بتواند همواره نیازدینی ما را برطرف کند.

وی برگزاری جشنواره را یکی از محل های تبادل ارتباط  دانست و خاطرنشان کرد: جشنواره اگر مقصد باشد، هلاکت است و اگر معبر باشد، کمک می کند و یکی از راه های میانبر در این ارتباط، تولید مشترک است که جشنواره فیلم اشراق می تواند حلقه مؤثری در این زمینه باشد./۸۷۲/د۱۰۲/ی

ارسال نظرات