۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۵۱۵۵۰۴
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

کمپین‌های انتخاب کابینه غلط است

واعظی گفت: رییس جمهور با مشورت‌هایی که داشته‌اند تصمیمات خود را اتخاذ کرده و کمپین‌هایی که به نفع فلان شخص یا فلانی ایجاد شده، غلط است.
واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه هیأت دولت در مورد ترکیب کابینه دوازدهم و صحبت‌های پیرامون آن، گفت: جای تأسف دارد که رییس جمهور وقت زیادی را برای انتخاب کابینه بگذارد و در مقابل عده‌ای بیایند و بگویند که فلانی و شاید فلانی در انتخاب کابینه نقش دارند.

وی ادامه داد: رییس جمهور با مشورت‌هایی که داشته‌اند تصمیمات خود را اتخاذ کرده و کمپین‌هایی که به نفع فلان شخص یا فلانی ایجاد شده، غلط است و در این میان بنده و هیچ شخص دیگری در این رابطه نقشی را نداریم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تأکید کرد: در مورد تأیید بنده به عنوان رئیس دفتر رئیس جمهور هم کمی صبر داشته تا شخص رییس جمهور این موضوع را مشخص و اعلام بدارند.

واعظی در مورد جلسه هیأت دولت ابراز داشت: جلسه امروز هم یک جلسه کاملا خوب  و صمیمی بود، در این جلسه رییس جمهور از تلاش‌های همه کسانی که در این دولت می‌مانند یا دولت را ترک خواهند کرد تشکر کرد، همچنین از تمام اعضا درخواست کرد چه در دولت حضور داشتند یا نبودند برای محقق شدن شعارها و برنامه‌های دولت ما را همراهی کنند.

وی در پاسخ به سؤالی دیگر مبنی بر اینکه اولویت وزیر ارتباطات دولت دوازدهم چه باید باشد، تصریح کرد: امروز زیرساخت‌های شبکه ملی اطلاعات آماده است از این رو همه دستگاه‌های دولتی و غیردولتی باید هماهنگی لازم را داشته تا بتوانند در بستر شبکه ملی اطلاعات عمل کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: در دولت بعدی برای ایجاد شبکه اجتماعی بومی باید تلاش کرد، از طرفی دیگر باید کسب و کارهای الکترونیک را نیز رونق بیشتری داده شود.

واعظی در مورد مهم‌ترین کار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت یازدهم نیز، گفت: ایجاد شبکه ملی اطلاعات مهم‌ترین اقدام ما در این دولت بود، دولت الکترونیک نیازمند بستری است که ما آن را فراهم کردیم، در این طرح در فاز اول ۵۱ دستگاه با ۴۴۰ خدمت را آماده می‌کنیم که تا آخر مهرماه آن را روی" دولت همراه" یا موبایل هم می‌آوریم، البته نباید فراموش کرد که باید دوهزار خدمت را در کشور آماده کرد که به دولت الکترونیک بپیوندد./816/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات