۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۵۱۵۵۲۹
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی:

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به دنبال کار حزبی و جناحی نیست

حجت الاسلام تقی زاده با بیان این‌که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نهادی مردمی و غیردولتی است، گفت: اهداف این شورا در راستای تحکیم آرمان های انقلاب اسلامی ایران، شهدا، امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران است و به دنبال کار حزبی و جناحی نیست.
حجت الاسلام حسین تقی زاده، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسین تقی‌زاده، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت فرا رسیدن 12 مرداد، سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ترتیب یافت، اظهار داشت: این نهاد عمومی و انقلابی در سال 1359 به فرمان امام راحل فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی درخصوص علت تأسیس این نهاد انقلابی گفت: ضرورت و نیاز جامعه، ایجاد هماهنگی میان متولیان فرهنگی و تبلیغات دینی، پرهیز از اعمال سلیقه‌ای، تهیه اقلام تبلیغاتی، صدور بیانیه، اعلام مواضع و حفظ آثار انقلاب اسلامی از مهم‌ترین علل و عوامل راه اندازی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوده است.

حجت الاسلام تقی‌زاده ادامه داد: حفظ و پایداری از مکتب اسلام، پیروی و تبعیت از ولایت فقیه و مردم سه اصل مهم در پیروزی انقلاب اسلامی ایران بوده است که همین عوامل نیز از جمله اصول و خطوط اساسی فعالیت شورا بوده است. این نهاد جزء نخستین و باقدمت ترین مراکز انقلاب اسلامی بوده است.

وی با بیان این‌که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی توانسته با عمل در لحظه، مکتبی بودن، حضور شخصیت های علمی و جهادی، صبغه مردمی، الهام و پیروزی از ولایت فقیه آثار و برکات مهم و ماندگاری در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران داشته باشد، گفت: این نهاد با حضور مجمع نمایندگان نهادها و دستگاه های مختلف فعالیت دارد.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: یوم الله 12 فروردین، سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، بزرگداشت شهدای قیام 15 خرداد، بزرگداشت شهدای هفتم تیر، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، زنده نگه داشتن شهدای 17 شهریور، بزرگداشت مناسبت‌های 13 آبان، روز جهانی قدس، عید فطر، بزرگداشت نیمه شعبان، حماسه 9 دی، بزرگداشت دهه فجر از مهم‌ترین برنامه شورای هماهنگی در طول سال است.

حجت الاسلام تقی‌زاده تصریح کرد: علاوه بر این مناسبت‌هایی که عنوان شد، برنامه‌هایی نیز بنا به اقتضای زمان ترتیب داده می شود که از آن جمله می توان راهپیمایی های مختلف علیه آل‌سعود، رژیم میانمار، آل‌خلیفه و همچنین تشییع پیکر شهدا و علمای برجسته اشاره کرد.

وی با بیان این‌که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نهادی مردمی و غیردولتی است، افزود: اهداف این شورا در راستای تحکیم آرمان های انقلاب اسلامی ایران، شهدا، امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران است و به دنبال کار حزبی و جناحی نیست./935/پ202/ب1

ارسال نظرات