۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۵۱۵۵۴۱
در سال جاری؛

مدارس علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری تجهیز خواهند شد

مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری به تجهیز مدارس علمیه خواهران این استان در سال جاری اشاره کرد و گفت: مدارس علمیه خواهران این استان در سال جاری از لحاظ سخت افزاری و با توجه به نیازی که دارند، تجهیز و تکمیل خواهند شد.
حوزه های علمیه خواهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام یدالله رحمانی، مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری، پیش از ظهر امروز در بازدید بازرسان مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران از وضعیت مدارس علمیه این استان تصریح کرد: این استان دارای 9 مدرسه علمیه است که بیشتر آنها تازه تأسیس هستند و از لحاظ سخت افزاری در شرایط ایده آل به سر نمی برند.

وی با اشاره به محرومیتهای این استان از جهات مختلف تصریح کرد: به یقین نقش امکانات و تجهیزات تخصصی در رشد و پویایی همه جانبه مدارس علمیه خواهران غیرقابل انکار است.

حجت الاسلام رحمانی با بیان اینکه مدارس علمیه استان چهارمحال و بختیاری در سال جاری تجهیز و تکمیل خواهند شد، اظهار کرد: این طرح از سال گذشته در مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران کلید خورده است و امسال نوبت به مدارس علمیه خواهران این استان رسیده تا از نظر سخت افزاری در همه زمینه ها تجهیز شوند.

وی با اشاره به اینکه مدیران مدارس علمیه خواهران استان باید کمبودهای سخت افزاری مدارس را شناسایی و هر چه سریعتر به مدیریت استانی اعلام نمایند، گفت: پس از تأیید نظارت و ارزیابی استان و هماهنگی با مرکز مدیریت خواهران تجهیزات مورد نیاز مدارس خریداری و برای آنها ارسال خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه اگر قرار است حوزه های علمیه همتراز دانشگاه ها قرار گیرند و به تربیت طلاب بپردازند، باید از لحاظ سخت افزاری نیز در ردیف دانشگاه ها باشند، خاطرنشان کرد: فراهم آوردن حداقل امکانات و به روز بودن تجهیزات نقش مهمی در جذب جوانان به سمت حوزه های علمیه خواهد داشت.

این مقام مسؤول با اشاره به رشد قابل قبول مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران هم از لحاظ سخت افزاری و هم از لحاظ نرم افزاری، افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته، به یقین افقهای روشنی پیش پای حوزه های علمیه خواهران گذاشته خواهد شد.

وی توسعه زیرساختهای مدارس علمیه خواهران این استان را در اولویت دانست و اظهار کرد: همه تلاش خود را برای احداث ساختمان مدارس به کار خواهیم گرفت؛ مدارسی که ساختمان استیجاری دارند، با تملک زمین مراحل احداث ساختمان آنها آغاز خواهد شد.

حجت الاسلام رحمانی همچنین به افتتاح ساختمان مدیریت حوزه های علمیه خواهران همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید اشاره کرد و گفت: این ساختمان در سه طبقه و با هزینه ای بالغ بر 8 میلیارد ریال در مهرماه به بهره برداری می رسد./9457/پ202/ب1

ارسال نظرات