۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۵۱۵۵۴۳
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

صیانت از دستاوردها و آرمان‌های انقلاب رسالت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است

لطفی با بیان اینکه لحظه شناسی افتخار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است، گفت: از رسالت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صیانت و حفاظت از دستاوردها و آرمان‌های انقلاب است.
لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نصرالله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، امروز در آیین تجدید میثاق اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که با حضور حجت الاسلام سید محسن محمودی مدیر کل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، ائمه جمعه، مدیران و مردم ولایتمدار در مرقد مطهر امام راحل برگزار شد، گفت: دهه کرامت یکی از یادگاران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

وی افزود: فلسفه وجودی دهه کرامت همانند حماسه ماندگار 9 دی که رهبر معظم انقلاب به عنوان یکی از قله‌های موفقیت فعالیت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان فرمودند یکی دیگر از کارهای ماندگار شورای هماهنگی به شمار می‌رود.

لطفی با تاکید بر اینکه مسؤولان مربوطه نباید به کارهای تشریفاتی دهه کرامت اکتفا کنند، ابراز کرد: برگزاری بزرگداشت دهه کرامت باید در گستره استان‌ها، شهرستانها و لایه‌های روستایی اجرا و نهادینه شود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تاکید بر اینکه لحظه شناسی افتخار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است، اظهار داشت: حضرت آقا نسبت به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فرمودند: لحظه شناسی و با تشخیص نیاز عمل متناسب با آن لحظه از افتخارات این نهاد است.

وی با بیان اینکه حضور امروز در جوار مضجع شریف امام راحل از دو منظر قابل اهمیت است، گفت: یکی از مهمترین وظایف ما شناخت نعمات الهی و به جای آوردن شکر نعمت است و این امر باید عملی و به دور از شعار لسانی صورت بپذیرد برهیمن اساس یکی از نعمات الهی که به امت اسلامی و آزادی خواهان جهان عطا شد وجود مقدس امام راحل بود.

لطفی ادامه داد: امام راحل احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) بودند در زمان طاغوت با اینکه مسلمان بودیم ولی مبانی دینی مورد رعایت و توجه حکومت و برخی افراد قرار نمی‌گرفت و بر خلاف نظر صریح دین مبین اسلام و آیات الهی در حمایت از مظلوم مانند کشور فلسطین نقش موثری نداشتیم.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه امام راحل عزت و شرافت را برای ایران و ایرانیان به ارمغان آورد، تصریح کرد: قبل از پیروزی انقلاب ایران در عرصه بین المللی دارای هیچ جایگاه و منزلتی نبود اما امروز ایران از کشورهای مطرح دنیا به شمار می‌رود بنابراین احیای اسلام ناب و عزت ایران همه مرهون شجاعت و اقدامات هوشمندانه امام راحل است.

وی با تاکید بر اینکه یکی از رسالتهای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صیانت و حفاظت از دستاوردها و آرمان‌های انقلاب است، گفت: امام راحل فرمودند: حفظ انقلاب از نماز هم واجب‌تر است؛ اسلامی بودن تکیه بر دین، مردمی بودن و استکبار ستیزی از مهمترین ویژگی انقلاب است.

لطفی ادامه داد: هر نظام و حکومتی منهای پشتوانه مردمی اقدامات سیاسی و امنیتی قابل تزلزل خواهد داشت مگر نظامی که پشتوانه مردمی معتقد به آرمانهای دینی داشته باشد، بهترین تجلی مردم سالاری در نظام مقدس اسلامی شرکت آنان در مناسبت‌ها و راهپیمایی‌های ملی و مذهبی است./813/پ201/ب1

ارسال نظرات