۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۴
کد خبر: ۵۱۵۶۹۰
آیت الله دری نجف آبادی:

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یادگار ارزشمند امام راحل است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یادگار ارزشمند امام راحل است، گفت: برگزاری برنامه های انقلابی و تاثیرگذار و مقابله با دسیسه های استکبار جهانی از وظایف مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک عصر امروز در نشستی که به مناسبت12 مرداد سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با حضور مسؤولان ارشد استانی در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، بیان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به خوبی توانسته است وفاداری خود نسبت به نظام را به اثبات برساند.

وی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یادگار ارزشمند امام راحل است، گفت: برگزاری برنامه های انقلابی و تاثیرگذار و مقابله با دسیسه های استکبار جهانی از وظایف مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید کیفی‌سازی برنامه‌های بزرگداشت مراسم مذهبی و انقلابی را از وظایف مهم خود بدانند، اضافه کرد: این شورا باید با برنامه و تدبیر امورات محوله را با کیفیت انجام دهد و بداند در این نوع فعالیت ها باید بتواند نمره بیست کسب کند و نمرات کم مورد قبول نخواهد بود.

روز قدس و 22 بهمن شاه بیت کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: باید با برنامه ریزی از ظرفیت های عظیم جوانان و قشرهای مختلف ایران اسلامی در مسیر احیای فرهنگ ایرانی و اسلامی در جامعه بهره مند شده و این نهاد انقلابی آیین های انقلابی از قبیل روز قدس و 22 بهمن هر چه باشکوهتر برگزار کند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی روز قدس و 22 بهمن را شاه بیت کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دانست و ابراز کرد: مسؤولان باید با وحدت، همدلی و انسجام در مسیر تحقق اهداف عالیه نظام گام بردارند و نقش آفرینی کنند.

تلاش های استکبار جهانی برای ایجاد فاصله بین مردم و نظام

امام جمعه اراک با بیان اینکه استکبار جهانی از هر ابزاری برای ایجاد فاصله بین مردم و نظام استفاده می کند، افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این راستا وظیفه دارد با رعایت اصل محتوا محوری در برنامه های خود نسبت به گسترش آرمان های انقلاب، منویات مقام معظم رهبری و خنثی سازی دشمنان تلاش کند. 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه با تاکید بر اینکه باید پیام های معنوی و فرهنگی در خلال برنامه های انقلابی ارائه شود و به این وسیله به فرهنگ سازی بپردازیم، اظهار داشت: امروز باید از ظرفیت مردمی و بخصوص جوانان در جهت برگزاری آیین های انقلابی و همچنین احیای فرهنگ ایرانی و اسلامی بهره مند شویم.

شایان ذکر است، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان نهادی عمومی و غیردولتی در 12 مرداد سال 59 و با دستور امام راحل تأسیس شد./842/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات