۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۵۱۵۷۶۳
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

انتخاب ملت با تنفیذ رهبری مشروعیت پیدا می کند

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه باید حرف شنوی از رهبری و خدمتگزاری انقلابی به مردم در دستور کار مسؤولان قرار گیرد، گفت: در مراسم تنفیذ، انتخاب ملت ایران با تنفیذ امام و رهبری، مشروعیت پیدا می کند.
حجت الاسلام سپهر

حجت الاسلام سیدلطف الله سپهر، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به حضور مردم در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ابراز داشت: در این انتخابات رشد قابل محسوس شرکت خوزستانی ها «67 تا 70درصد» در انتخابات و حصول آرای قابل ملاحظه منتخب ملت برای پذیرفتن مسؤولیت سنگین و بزرگ ریاست جمهوری را از سوی ملت شاهد بودیم.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به اینکه سازوکار و مشروعیت قوه مجریه با تنفیذ حکم رهبر معظم انقلاب و امام راحل صورت می گیرد، خاطرنشان شد: حکم ریاست جمهوری و رأی ملت ایران بدون تنفیذ امامت انقلاب اسلامی، مشروعیت ندارد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه در مراسم تنفیذ، انتخاب ملت ایران با تنفیذ امامت امام و رهبری مشروعیت پیدا می کند، اظهار داشت: امیداورم که رییس جمهور قدردان تنفیذ و اعتماد رهبری باشد و ان شاءالله مطالبات، رهنمودها و فرمایشات رهبر معظم انقلاب را در دولت دوازدهم نصب العین قرار دهد.

حجت الاسلام سپهر ابراز امیدواری کرد تا حرکت در عرصه سیاست داخلی و خارجی، توجه به ازدواج و اشتغال جوانان، مسکن خانواده، تولیدات داخلی، رفاه داخلی، امنیت کشور، نیروهای نظامی کشور، فرهنگ دینی و اسلامی، توسعه فرهنگ اسلامی ـ ایرانی توأم با صبغه دینی، ولایی و انقلابی با استفاده از رهنمودهای رهبری را در دولت دوازدهم شاهد باشیم.

وی عنوان کرد: رییس جمهور منتخب بداند اعتماد رهبری در کنار اعتماد ملت ایران دو پشتوانه و بال رشد و تعالی  برای خدمتگزاری به جغرافیای جهان تشیع است که معطر به خون و یادمان شهدا، فریاد و فرمایشات امام و رهبری است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: به عنوان یک شهروند که در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی فعالیت داشتم این مطالبه را از رییس جمهور منتخب و دولت آینده دارم که همدلی، همراهی، حرف شنوی و حرکت در مسیر آموزه های امام، رهبری و قانون اساسی را در دستور کار قرار دهد و اهتمام جدی و وقت گذاری و عملکرد جهادی برای ملت ایران که از مطالبات رهبرمعظم انقلاب است، در دستور کار او باشد.

 این مقام مسؤول در پایان ابراز داشت: حرف شنوی از رهبری و خدمتگزاری انقلابی به مردم در دستور کار مسؤولان قرار گیرد تا علما، مراجع و رهبری برای چنین دولتی را دعا کنند./۹۴۵۶/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات