۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۵۱۵۸۲۵
مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

صراط مستقیم فعالیت‌های فردی و اجتماعی، ولایتمداری است

مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تاکید بر اینکه ولایت محوری باید شاخصه همه فعالیت‌های کشور باشد، گفت: در عصر غیبت تبعیت از ولایت فقیه از مهمترین شاخصه‌های دینی برای قرار گرفتن در صراط مستقیم است.
محمودی

حجت الاسلام سید محسن محمودی گلپایگانی امام جمعه موقت شهرستان ورامین و مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه مردم ایران پیوند و انس عمیقی با ائمه اطهار(ع) دارند، گفت: در این زمینه پیامبر اکرم(ص) می‌فرمایند: مردمان فارس به لحاظ علمی و دینی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند.

وی افزود: همچنین در روایات متعدد از ائمه اطهار(ع) نسبت به ریشه دار بودن معنویت در بین مردم ایران اشاره شده است.

حجت الاسلام محمودی گلپایگانی در خصوص اینکه انس و پیوند معنوی با ائمه اطهار(ع) از فرصت‌ها و نعمت الهی به مردم ایران است، بیان داشت: حضور مستقیم و پرشور ایرانیان در آبادانی مرقد امامان معصوم(ع) و بقاع متبرکه امامزادگان در اقصی نقاط کشورهای اسلامی نماد محبت آنان به ائمه اطهار(ع) است.

مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه 40 بقعه امامزاده واجب التعظیم در قلب شهرستان ورامین همانند نگین می‌درخشد، ابراز کرد: اماکن متبرکه موهبت الهی برای ایرانیان به شمار می‌رود.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین با تاکید بر اینکه بقاع متبرکه باید قطب فرهنگی و معنوی جامعه اسلامی باشند، گفت: بقاع متبرکه امامزادگان به عنوان مرجع و پناهگاه معنوی، محلی برای انس بیشتر مردم با خداوند متعال و امامان معصوم(ع) است.

وی ظرفیت فرهنگی و معنوی آستان قدس رضوی و حرم حضرت معصومه(س) را در رشد و ارتقای سطح اخلاقی، فرهنگی و دینی جامعه بسیار تاثیرگذار و مطلوب دانست و اظهار داشت: اماکن مذهبی و افرادی که به هویت دینی و اسلامی خود پایبند هستند در تحقق و استحکام فرهنگ دینی جامعه نقش مهم و قابل توجهی دارند.

حجت الاسلام محمودی گلپایگانی قرآن و اهل بیت(ع) را حبل‌المتین جامعه اسلامی بیان کرد و گفت: تمسک به قرآن و عترت به عنوان یک محور اصلی تنها راه برای نجات بشریت است.

مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه در عصر غیبت تبعیت از ولایت فقیه از شاخصه‌های دینی برای قرار گرفتن در مسیر روشن الهی است، بیان داشت: مردم باید به شاخص‌های دینی پایبند باشند تا به این وسیله پایگاه اعتقادی و فکری جامعه اسلامی از هجمه فرهنگی و فکری دشمنان محفوظ بماند.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین در پایان خاطر نشان کرد: زمانی که همه امور سیاسی و جناحی، قومی و نژادی با محوریت باورهای اسلامی و پایبندی به اصل ولایت فقیه انجام بپذیرد انقلاب از گزند دشمنی دشمنان ایمن و هیچ خطری جامعه اسلامی را تهدید نخواهد کرد./813/ت302/ب1

ارسال نظرات