۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۵۱۵۸۶۲
رییس ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی خبر داد؛

اجرای طرح سفیران صبح در مساجد خراسان جنوبی

رییس ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی گفت: طرح سفیران صبح سال گذشته در برخی از مساجد استان اجرا شد و در سال جاری نیز این طرح برگزار می شود.
مسجد چهل ستون

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام حسین کمیلی، رییس ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: سال گذشته ستاد اقامه نماز استان در جهت هر چه بهتر برگزار شدن اقامه نماز برنامه های خوبی را اجرا کرده است.           

وی با بیان اینکه در سال گذشته برنامه هایی از سوی ستاد مرکز به استان ابلاغ شد که دو برابر این برنامه ها اجرا شد، گفت: طرح سفیران صبح سال گذشته در برخی از مساجد استان اجرا شد و در سال جاری نیز این طرح برگزار می شود.

رییس ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی با بیان اینکه سعی می کنیم با این طرح، نماز صبح در مساجد را احیا کنیم، افزود: طرح سفیران صبح ویژه نماز صبح در مساجد است که با این طرح نماز صبح در بسیاری از مساجد برگزار شده است.

حجت الاسلام کمیلی با اشاره به اینکه تبلیغ و ترویج نماز صبح یکی از کارهایی است که انجام می شود، تصریح کرد: در بیش از  55 مسجد استان کارهای تبلیغی و ترویجی نماز انجام می شود.

وی ادامه داد: ستاد اقامه نماز استان در سال گذشته 150 نشست دانش آموزی و 10 نشست دانشجویی، دوره آموزشی برای 300 نفر از معلمان کلاس سوم ابتدایی و 400 نفر از مدیران مدارس برگزار کرده است.

رییس ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: همچنین در سال گذشته مسابقات سراسری اذان برگزار شد که بیش از 3 هزار نفر از استان در این مسابقات شرکت کردند.

حجت الاسلام کمیلی با اشاره به برگزاری اجلاس استانی نماز، اظهار کرد: اجلاس استانی نماز سال گذشته در شهرستان طبس برگزار شد و با توجه به تصمیماتی که صورت گرفته اجلاس استانی نماز 27 مهرماه سال جاری در سالن اجلاس دانشگاه پیام نور بیرجند برگزار می شود./880/پ202/ب1

ارسال نظرات