۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۲
کد خبر: ۵۱۵۹۱۶
شورای هماهنگی سازمان تبلیغات استان ایلام در بیانیه ای:

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مولود انقلاب است

۱۲ مردادماه مصادف با سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است، نهادی که یکی از ارکان و بنیان‌های اصلی تبلیغات انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.
شواری هماهنگی

به گزارش خبرگزاری رسا در استان ایلام، شورای هماهنگی سازمان تبلیغات استان ایلام به مناسبت تاسیس این نهاد انقلابی و مردمی بیانه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

۱۲ مردادماه مصادف با سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، نهادی که یکی از ارکان و بنیان‌های اصلی تبلیغات انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

رسالت این نهاد مردمی و انقلابی مدیریت و هماهنگ نمودن مراسم، آئین‌‌ها و مناسبت‌های انقلاب اسلامی است و تاکنون سعی و تلاش بسیاری در خصوص انجام این رسالت خطیر و وظیفه مهم نموده است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛ خادم مردم و خدمتگزار عرصۀ برگزاری مراسم انقلابی و ملی است و به این ردای خدمتگزاری خویش مفتخر و بر خود مباهات دارد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛ به‌عنوان، تریبون اعلام صریح و شفاف مواضع اصولی مردم، نظام و انقلاب است که در بستر مراسم و مناسبت‌های ایام‌الله انقلاب اسلامی پیام انقلاب اسلامی را از زبان ملت به گوش جهانیان می‌رساند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام ضمن تبریک فرارسیدن 12 مردادماه سی و هشتمین سالگرد تأسیس این نهاد مقدس، این روز را به‌تمامی همراهان همدل و صمیمی، یاران و یاوران واقعی و همیشگی مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی به‌ویژه، به مردم فهیم، بصیر و قدرشناس ایران اسلامی که در واقع خالقان حماسه‌های ملی وحدت و حضور و اقتدار هستند تبریک می‌گوید./۸۷۹/د102/ب1

ارسال نظرات