۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۹
کد خبر: ۵۱۵۹۳۵
مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

بازخوانی آرمان‌های انقلاب از مهمترین اهداف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است

مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بازخوانی آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی را از مهمترین وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد.
سید محسن محمودی

حجت الاسلام سید محسن محمودی گلپایگانی امام جمعه موقت شهرستان ورامین و مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به سالروز تاسیس نهاد مقدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، گفت: 12 مرداد سالروز تاسیس نهاد مقدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است که با نظر و تایید حضرت امام خمینی(ره) در سال 59 شکل گرفت.

وی افزود: این نهاد مسؤولیت برگزاری مناسبت‌های انقلاب را در طول سال بر عهده دارد و در برگزاری بسیاری از مناسبت‌های ملی و مذهبی ایفای نقش می‌کند و به عنوان یک نهاد محوری و هماهنگ کننده بین سایر دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغی به وظیفه ساماندهی خود عمل می‌کند.

حجت الاسلام محمودی گلپایگانی ادامه داد: به مناسبت سالگرد تاسیس این نهاد مقدس روز گذشته تمامی مسؤولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با هدف ادای احترام به ساحت مقدس امام راحل و تجدید میثاق با آرمان‌ها متعالی انقلاب به محضر حضرت امام راحل شرفیاب شدند تا به مناسبت این روز اهداف آرمان‌های انقلاب مجدد بازخوانی شود.

مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به اینکه امروز رسانه‌های بیگانه با تمام توان سعی در منحرف کردن افکار و اذهان آحاد جامعه دارند، گفت: دشمن درصدد مایوس کردن مردم از آرمانهای انقلاب، ارزشهای معنوی و آینده روشن نظام اسلامی است، امروز دشمنان انقلاب و نظام اسلامی تلاش دارند شعارهای انقلاب از جمله استکبارستیزی، مبارزه با اشرافیگری، دفاع از مستضعفین و امثال اینها را در بین مردم کمرنگ و بی‌ اهمیت جلوه داده و این امور را زیر سوال ببرد.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین ادامه داد: بدیهی است همان گونه که مقام معظم رهبری بارها بر این مسئاله که نگذارید خط و فکر امام خمینی(ره) تحریف شود، تاکید فرمودند بنابراین حضور مردم در مراسم‌های انقلابی و تجدید شعارهای انقلاب و امام راحل برای آن است که شعارهای اصیل انقلاب هیچ گاه فراموش نشود،

وی با بیان اینکه برگزاری مراسم مذهبی و انقلابی در حقیقت نوعی آگاهی بخشی به نسل جوان است، تصریح کرد: هدف اصلی از برگزاری مراسم‌های انقلاب در راستای آگاهی بخشی نسل امروز به راه اصیل امام و انقلاب در میان هجوم عظیم فرهنگی رسانه‌های بیگانه است تا فریب توطئه‌ها و تبلیغات دروغین دشمن را نخورند و در مسیر انقلاب ثابت قدم بماند.

حجت الاسلام محمودی گلپایگانی با بیان اینکه از آغاز پیروزی انقلاب تا کنون در طول این چند سال توطئه‌های زیادی علیه نظام و انقلاب از سوی دشمنان صورت گرفته است، خاطر نشان کرد: با برگزاری مراسم 22 بهمن با حضور گسترده مردم که نشان دهنده پایبندی مردم به انقلاب است این توطئه‌های خثمانه را خنثی می‌کند.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین در ادامه گفت: در طول سال دشمن اقدامات فراوانی در زمینه به فراموشی سپردن اشغال فلسطین از سوی رژیم کودک کش صهیونیسم انجام می‌دهد اما روز قدس با حضور مردم مسلمان و معتقد تمام معادلات دشمن به یکباره فرو میریزد.

وی در پایان ادامه داد: نفس حضور مردم بسیار اهمیت دارد حضور به معنای تقویت ارزشهاست در بطن این حضور است که بازخوانی شعارها و ایده‌های انقلاب صورت می‌گیرد بازخوانی آرمان‌ها و اهداف انقلاب چیزی است که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مراسم‌های مذهبی و انقلابی دنبال می‌کند./813/ت302/ب1

ارسال نظرات