۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۵۱۶۰۰۱
امام جمعه تبریز: 

دولت از فعالان بخش خصوصی حمایت کند

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به ورود بخش خصوصی به توسعه حمل و نقل هوایی کشور در سال های اخیر، گفت: این مسأله امر مبارکی است که بایستی از سوی مسؤولان مورد حمایت قرار گیرد.
دیدار مدیران آتا با امام جمعه تبریز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در دیدار مدیران شرکت هواپیمایی آتا  با بیان این‌که فعالیت این شرکت هواپیمایی برای مردم آذربایجان افتخاری مهم است، اظهار داشت: برقراری پرواز در ساعات اولیه و آخر شب از تبریز به تهران وبالعکس یکی ازکارهای مهم و خوب هواپیمایی آتا است.

وی با بیان این‌که توسعه فعالیت های هواپیمایی آتا مورد انتظار مردم و مسؤولان است، خاطرنشان کرد: برقراری پروازهای متعدد به مقصد تهران باعث شده تا مدیران، دانشجویان، معلمان، تجار، پزشکان و... به راحتی و بدون اتلاف وقت بتوانند به امور خود در پایتخت کشور و یا تبریز رسیدگی کرده و سپس به شهر خود بازگردند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به این‌که جلب رضایت مردم باید در اولویت برنامه های شرکت قرار گیرد، تاکید کرد: توسعه هرچه بیشتر کمی و کیفی و ارتقا خدمات پروازی توسط هواپیمایی آتا بایستی همچون همیشه در برنامه ریزی های این شرکت قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به ورود بخش خصوصی به توسعه حمل و نقل هوایی کشور در سال های اخیر گفت: این مسأله امر مبارکی است که بایستی از سوی مسؤولان مورد حمایت قرار گیرد، چراکه توسعه ایرلاین‌های بخش خصوصی منجر به ورود هر چه بیشتر گردشگران خارجی به کشور نیز می شود.

همچنین کاپیتان همایون قدیمی، مدیرعامل هواپیمایی آتا نیز در سخنانی اظهار داشت: طی امضای پروتکل همکاری با سازمان حج و زیارت کشور و هواپیمایی آتا، قرار است بزودی 3 پرواز در هفته جهت انتقال زائران عتبات عالیات به صورت مستقیم از فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز به فرودگاه های نجف و بغداد راه اندازی شود.

وی با تأکید بر این‌که آتا متعلق به مردم آذربایجان است و هیچ ایرلانی در ایران مانند آتا وجود ندارد که مردم نسبت به آن تعصب و حساسیت داشته باشند، ادامه داد: این علاقه‌مندی و تعصب مردم آذربایجان به فرزند خود باعث می شود تا ما با تمام توان و برنامه ریزی بهتر بتوانیم در خدمت آذربایجانی ها و بویژه مردم خوب تبریز باشیم. 

همچنین در این دیدار غلامرضا صادقیان، قائم مقام شرکت هواپیمایی آتا با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در طول سه هفته اخیر گفت: از 14 فروند هواپیمای این ایرلاین 12 فروند به طور کامل پرواز می کنند و 2 فروند نیز در تست های دوره ای هستند؛ در طرح های توسعه ای 4 فروند هواپیمای جدید نیز به آتا اضافه می شود./935/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات