۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۵۱۶۰۱۲
امام جمعه موقت کرمان:

مسؤولان برای معضل بیکاری فکر اساسی کنند

امام جمعه موقت کرمان گفت: اشتغال بسیار مهم است و برای حل کردن این معضل مسؤولان باید فکر اساسی و ریشه ای داشته باشند.
حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی امام جمعه موقت کرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه موقت کرمان امروز درخطبه های نماز جمعه این شهر در مصلی امام علی(ع) با اشاره به خطبه 31 نهج البلاغه، اظهار داشت: مال و ثروت منشأ صفات خوب و بد است و انسان باید به این صفات اخلاقی و غیر اخلاقی توجه داشته باشد.

امام جمعه موقت کرمان افزود: اگر شخصی نیاز به دیگران پیدا کند باید جایگاه خود را خوب بداند، انسان نباید خود را در مقابل دیگران کوچک کند و کرامت و جایگاه انسان باید حفظ شود.

وی عنوان کرد: کسی که تمایل دارد به شخصی کمک کند نباید با تکبر و غرور به انسان نیازمند نگاه کند یاری کردن به انسان نیازمند باید با محبت و لطافت باشد.

امام جمعه موقت کرمان تصریح کرد: هر مالی که در دست انسان است دو شریک نیز به همراه دارد و حوادثی که مال انسان را تهدید می کند یکی از شریک ها است.

حجت الاسلام صباحی بیان کرد: وارث یکی دیگر از شریک هایی است که به دنبال مال انسان می آید.

وی با اشاره به سخن حضرت محمد(ص) اظهار داشت: انسان می تواند با اعمال خوب و خیر برای آخرت خود کار انجام دهد.

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به میلاد امام رضا(ع) بیان کرد: توفیق زیارت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) یکی از افتخارات ایرانیان است و زیارت ایشان ثواب فراوان دارد.

وی با اشاره به مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری حجت الاسلام والمسلمین روحانی، افزود: تنفیذ حکم ریاست جمهوری بعد از رای مردم و از سوی ولی فقیه صورت می گیرد.

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به نکاتی که مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ فرمودند، عنوان کرد: اشتغال بسیار مهم است برای حل کردن این معضل مسؤولان باید فکر اساسی و ریشه ای داشته باشند.

حجت الاسلام صباحی افزود: وحدت و انسجام ملی هر مشکلی را حل می کند تمام مردم و مسؤولان باید با یکدیگر هم دل باشند.

وی با اشاره به روز خبرنگار در پایان، گفت: شهامت و شجاعت خبرنگاران در میدان خطر بسیار با ارزش است./972/پ۲۰۱/ب۱

ارسال نظرات