۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۵۱۶۰۲۲
امام جمعه موقت خرم آباد:

توجه به تأکیدات رهبری لازمه رشد و پیشرفت کشور است

امام جمعه موقت خرم آباد با تأکید بر ضرورت توجه به فرمایشات و مطالبات رهبر معظم انقلاب، گفت: ظهور با قدرت و صلابت در مقابل جهان و نظام سلطه برای حفظ ارزش و جایگاه مقتدرانه نظام جمهوری اسلامی از جهت گیری های مورد تأکید رهبری است که باید مورد توجه قرار گیرد.
امام جمعه موقت خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام قاسم متقی نیا، امام جمعه موقت خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک ساروز ولادت امام رضا(ع) گفت: سبک زندگی اسلامی و رضوی در رشد و پیشرفت جامعه نقش آفرین است.

وی با اشاره به اینکه جهت گیری های مورد تأکید رهبری در مراسم تنفیذ، تعامل گسترده با دنیا با حفظ سه اصل حکمت، عزت و مصلحت است، افزود: ظهور با قدرت و صلابت در مقابل جهان و نظام سلطه برای حفظ ارزش و جایگاه مقتدرانه نظام جمهوری اسلامی از دیگر جهت گیری های مورد تأکید است.

امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به اینکه پس از مراسم تنفیذ با برگزاری مراسم تحلیف رییس جمهوری در واقع دور مدیریت جدیدی آغاز می شود، خاطرنشان کرد: با ظرفیت رسانه ای و تبلیغی که ایجاد می کند نشانگر شکست طرح ایران هراسی و منزوی کردن ایران است.

وی با اشاره به اینکه در مراسم تنفیذ روز گذشته، دوازدهمین نتیجه آرای مردم از سوی رهبری مشروعیت گرفت، ادامه داد: این امر نشانی روشن از موفقیت نظام در مردم سالاری دینی و به نمایش گذاشتن مردمی بودن نظام جمهوری اسلامی است.

امام جمعه موقت خرم آباد با بیان اینکه پیوند مقبولیت رأی مردم به امضا و مشروعیت دادن به آن توسط مقام معظم رهبری نمادی از مردم سالاری دینی است، خاطرنشان کرد: این مهم نوید بخش آینده ای روشن برای نظام محسوب می شود.

وی به دیدار مقام معظم رهبری با کارگزاران حج اشاره و عنوان کرد: رهبری در این دیدار بر استفاده از ظرفیت حج درتمام زمینه های معنوی، سیاسی و عبادی تأکید داشتند.

خبرنگاران زبان گویای مردم هستند

حجت الاسلام متقی نیا روز خبرنگار و سالروز شهادت محمود صارمی را گرامی داشت و گفت: خبرنگاران زبان گویای مردم هستند.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران در پیگیری مطالبات مردمی اصالتی انقلابی دارند، افزود: این مهم در تبیین گفتمان انقلاب اسلامی می توانند نقش اساسی داشته باشند.

امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به سالروز بمباران شیمیایی هیروشیما و ناکازاکی توسط آمریکا خاطرنشان کرد: کشتن 160 هزار نفر و زخمی کردن تعداد بی شماری در یک بمباران، ناقض حقوق بشر است./9459/پ۲۰۱/ب۱

ارسال نظرات