۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵
کد خبر: ۵۱۶۰۵۴
امام جمعه موقت همدان:

مجلس در انتخاب و تأیید وزرا دقت لازم را به عمل ‌آورد

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اهمیت تعیین کابینه در رفع مشکلات کشور، گفت: مسؤولان باید وظایف خود را در قبال مردم به درستی انجام دهند و مجلس نیز باید با چشمی باز و دقیق ورزا را در دولت تایید کند.
نماز جمعه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام سید هاشم موسوی امام جمعه موقت همدان در خطبه های امروز نماز جمعه با اشاره به اهیمت توجه به سبک زندگی قرآنی در زندگی اظهار داشت: مناسب ترین و کامترین الگو برای انسان توجه و تبعیت به سبک زندگی اهل بیت(ع) است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: برنامه ای که ائمه برای انسان ترسیم کرده اند برنامه ای جامع و بی نقص است و هر کسی که در مسیر‌ آن قرار گیرد به سعادت دنیا و آخرت خواهد رسید.

امام جمعه موقت همدان با بیان این مطلب که عترت و قرآن دو بال برای پرواز انسان به سوی سعادت هستند، ابراز داشت: شرط حرکت در مسیر بندگی و رسیدن به کمال مطلوب استفاده از ظرفیت قرآن و اهل بیت است.

وی با اشاره به مشکلات مردم در منطقه تصریح کرد: در شرایطی استکبار جهانی سردمدار حقوق بشر است که سال ها است مردم مظلوم فلسطین، عراق و سوریه در جنگ و بدبختی به سر می برند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به میلاد امام رضا(ع) و اهمیت توجه به سبک زندگی رضوی گفت: سبک و روش زندگی امام رضا(ع) سبک پویایی و احیای اسلام ناب مجمدی شد.

وی با بیان این مطلب که موسم حج زمانی برای اتحاد و وحدت میان اقوام و مذاهب است، گفت: حج فرصتی برای احیای مسائل مهم اسلام است و این در حالی است که دشمن تلاش فراوانی برای تعطیلی کردن حج انجام داد.

امام جمعه موقت همدان با اشاره به این که رهنمودهای رهبری راهگشا برای مشکلات کشور است، ابراز داشت: مسؤولان برای رهایی از مشکلات کشور لازم است تا توصیه های رهبر معظم انقلاب را نصب العین خو قرار دهند.

وی در پایان با اشاره به اهمیت تعیین کابینه در رفع مشکلات کشور اظهار داشت: مسؤولان باید وظائف خود را در قبال مردم به درستی انجام دهند و مجلس نیز باید با چشمی باز و دقیق ورزا را در دولت تایید کند./۹۷۹/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات