۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰
کد خبر: ۵۱۶۱۰۷
امام جمعه شعیبیه شوشتر:

مدیریت انقلابی و جهادی راه حل مقابله با تحریم ها است

امام جمعه شعیبیه شوشتر گفت: مدیریت انقلابی و جهادی قطعا اقتصاد مقاومتی را در پی دارد، تحریم ها را ازبین خواهد برد و دشمن را در موضع انفعال قرار می دهد.
منصوری

حجت الاسلام عبدالرحمن منصوری، امام جمعه شعیبیه شوشتر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با محکوم کردن تحریم های مجدد اخیر از سوی آمریکا بر علیه جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: در کشور ما هر زمانی که مسؤولان و حتی مردم طبق فرامین و بیانات رهبر معظم انقلاب حرکت کردند، قطعا نتیجه گرفته شده است.

امام جمعه شعیبیه شوشتر در ادامه با تأکید بر اجرایی کردن بیانات رهبری از سوی دستگاه دیپلماسی کشورمان، بیان داشت: در جریان مذاکرات برجام اگر دستگاه دیپلماسی ما به طور جدی و کامل به فرمایشات رهبری عظیم الشان درباره عدم اعتماد زیاد به دشمن و طرف مقابل یعنی آمریکایی ها توجه می کردند، قطعا پیروز بودند.

رییس شورای فرهنگ عمومی شعیبیه شوشتر خاطرنشان کرد: تنها راه مقابله با تحریم های ظالمانه آمریکا، اجرای اقتصاد مقاومتی است که رهبر معظم انقلاب بارها درباره این مقوله به مسؤولان امر تذکر دادند.

حجت الاسلام منصوری، افزود: رهبری عظیم الشان فرمودند که راه عبور از تحریم ها، اقتصاد مقاومتی است؛ از این رو باید مسؤولان به ویژه دولت دوازدهم به این موضوع اهمیت ویژه ای دهند.

وی با انتقاد از برخی دولت مردان درباره مرتبط دانستن مشکلات اقتصادی درون کشور با تحریم ها، تصریح کرد: قطعا تحریم های ظالمانه در مشکلات اقتصادی کشور کمی تاثیر گذار است اما کشور ما غنی بوده و بدون شک می توان با استفاده از اقتصاد مقاومتی وتولید داخلی تحریم ها را خنثی کرد.

امام جمعه شعیبیه شوشتر درباره بی توجهی به مسائل کشاورزی، بیان داشت: رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کردند توجه به بخش کشاورزی یکی از راهکارهای مهم خنثی کردن تحریم هاست اما متاسفانه برخی از مسؤولان امر، به این مقوله مهم یعنی بخش کشاورزی بی توجهی می کنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی شعیبیه شوشتر اظهار داشت: متاسفانه دولت مردان در مقوله اقتصاد مقاومتی و رسیدگی به مشکلات اقتصادی جامعه فقط به برگزاری همایش ها و جلسات اکتفا می کنند و در عمل بسیار ضعیف هستند.

حجت الاسلام منصوری در پایان گفت: براساس بیانات رهبرمعظم انقلاب، کشور به مدیریت انقلابی و جهادی نیاز دارد و قطعا همین دو رکن همراه با تحقق پیداکردن اقتصاد مقاومتی می تواند تحریم ها را از بین برده و دشمن را در موضع انفعال قرار دهد./۹۴۵۳/ت۳۰۲/ب۱

 

ارسال نظرات