۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۱
کد خبر: ۵۱۶۲۶۲
معاون آموزش حوزه خواهران لرستان عنوان کرد؛

کمبود استاد در حوزه های علمیه خواهران لرستان

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان از کمبود استاد در برخی مدارس علمیه استان خبر داد و گفت: با جذب اساتید توانمند تلاش می شود پیش از آغاز سال تحصیلی این مشکل برطرف شود.
حوزه علمیه خواهران

اکرم مهرابی، معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: هم اکنون حدود یک هزار و 400 طلبه خواهر درمدارس علمیه استان مشغول تحصیل هستند.

وی با اشاره به نقش اساتید در تحصیل طلاب و پیشبرد اهداف آموزشی حوزه افزود: اساتید بهترین الگو برای طلاب هستند.

مهرابی با اشاره به فعالیت 150 استاد در مدارس علمیه خواهران لرستان اظهار داشت: در حوزه علمیه خواهران استان با کمبود استاد روبرو هستیم.

وی با اشاره به پذیرش اساتید که بر اساس نیاز حوزه هر سال صورت می گیرد، عنوان کرد: در راستای این پذیرش تلاش می شود نیازهای آموزشی طلاب برطرف شود.

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان خاطرنشان کرد: در مدارس علمیه پلدختر، نورآباد و شهرستان الشتر با کمبود استاد روبرو هستیم.

وی ابراز امیدواری کرد که با جذب اساتید پیش از آغاز سال تحصیلی جدید مشکلات آموزشی رفع شود و شاهد رشد روز افزون طلاب دراین عرصه شویم.

مهرابی در ادامه با اشاره به نقش اساتید در اخلاق و رفتار طلبه و آگاهی بخشی به این قشر یادآور شد: در این راستا در طول سال تحصیلی همواره دوره های آموزشی اخلاقی و ارائه شیوه های نوین تدریس برای استاید برگزار می شود./9459/ت302/ب1

ارسال نظرات