۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶
کد خبر: ۵۱۶۲۷۶
آیت الله ممدوحی:

وزارت ارشاد در مقابله با تهاجم فرهنگی کارنامه خوبی ندارد

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم با تأکید بر اینکه وزارت ارشاد باید سدی محکم در برابر تهاجم فرهنگی غرب باشد، گفت: متأسفانه در حال حاضر اقدامات و فعالیت‌های این نهاد قابل پذیرش نیست.
ممدوحی

آیت الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تاکید بر اینکه وزارت ارشاد باید سدی محکم در برابر تهاجم فرهنگی غرب باشد، گفت: این نهاد وظیفه دارد در حد توان به وظایف خود عمل کند.

وی افزود: متاسفانه فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته از سوی این نهاد به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست زیرا اموری که اصلا انتظار نمی‌رفت انجام شود انجام؛ و اموری که توقع داشتیم عملی شود پشت گوش افتاد و محقق نشد.

آیت الله ممدوحی با تاکید بر اینکه ارشاد اسلامی باید براساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب عمل کند، بیان داشت: لازم است این نهاد همه فعالیت‌های خود را در راستای آموزه‌های اسلامی و منویات رهبر معظم انقلاب عملیاتی کند.

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم با اشاره به اینکه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب چیزی غیر از اسلام نیست، گفت: وزارت ارشاد باید وظیفه دینی و الهی خود را محقق کند و با ترویج معارف الهیه خرسندی و رضایت الهی را به دست بیاورد./813/ت۳۰۲/س

 

ارسال نظرات