۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۶
کد خبر: ۵۱۶۵۱۲
مدیر ستاد اقامه نماز قم خبر داد؛

نرم افزار مسجد یاب طراحی شد

مدیر ستاد اقامه نماز قم گفت: طراحی و ساخت نرم‌افزار مسجدیاب به سرانجام رسید و در اختیار عموم مردم قرار گرفت.
مسجد یاب

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز قم، محمد خامه یار با اشاره به طراحی و ساخت نرم‌افزار مسجدیاب گفت: این نرم‌افزار به عنوان بانک اطلاعات مساجد و حسینه‌های سراسر کشور است که به منظور بهره‌مندی هم‌وطنان در اختیار شهروندان قرار گرفت.

وی گفت: این نرم‌افزار به گونه‌ای طراحی و تنظیم شده است که مسافران در شهرهای مختلف بتوانند برای اقامه نماز نزدیک‌ترین مسجد را نسبت به موقعیت مکانی خود پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: این نرم‌افزار به‌گونه‌ای طراحی شده است که بر اساس آن می‌توان فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی و اجتماعی را برنامه‌ریزی کرد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان قم افزود: آمار و اطلاعات موجود در این نرم‌افزار می‌تواند برای متولیان امور مساجد سراسر کشور، مسؤولان فرهنگی و افراد خیّر جامعه به عنوان یک برنامه راهبردی مورد توجه قرار بگیرد.

خامه‌یار گفت: اطلاعات بیش از 30هزار مسجد به‌صورت تفکیکی استان‌ها، شهرها و روستاها در این نرم‌افزار وجود دارد که قابلیت افزایش مساجد و ارسال گزارش اصلاح اطلاعات در این نرم‌افزار مورد توجه قرار گرفته است.

مدیر ستاد اقامه نماز خاطرنشان کرد: این نرم افزار برای اخذ داده‌ها نیاز به اینترنت دارد و پس از آن به‌صورت آفلاین به ارائه خدمات می‌پردازد.

لازم به یادآوری است مخاطبان برای نصب این نرم‌افزار می‌توانند به آدرس زیر مراجعه کنند./۸۷۲/د۱۰۲/ی

https://cafebazaar.ir/app/com.adib.mh.masjedyab/?l=fa

ارسال نظرات