۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۵۱۶۵۶۴
با تلاش خادمان رضوی؛

جوان خوزستانی محکوم به اعدام عفو شد

در پی تلاش خادمان رضوی جوان خوزستانی محکوم به اعدام با رضایت اولیای دم مورد عفو قرار گرفت.
تقدیم پرچم بارگاه رضوی به عشیره آلبوعفری

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، در اقدامی عجیب و شگفت انگیز عشیره آلبوعفری درس گذشت و تسامح و علاقه به مذهب تشیع و فرهنگ سازی را به بهترین شکل در منطقه واستان و کشور به نمایش گذاشت که در این راستا با رضایت خانواده مقتول به شرط اعطای پرچم امام رضا(ع) در مقابل عفو، از اعدام قاتل فرزندشان همه را مبهوت و شگفت زده کردند.

 این اقدام که در مضیف (شیخ آرش عفراوی) و با حضور سادات، علما، شیوخ معزز و خدام امام رضا(ع) و شبکه خبری استان مشهد  و شبکه ماهواره ای الاهواز  برگزار شد درباره حکم اعدام جوانی از عشیره حیادر که نزد مراجع قضایی تأیید و در شرف تنفیذ بود، بحث و تبادل نظر گردید.

 از این رو به مناسبت دهه کرامت و به ویژه حضور خدام امام رضا (ع) این امر میسر گردید و خانواده محترم مقتول شرط گذاشتند که به میمنت دهه کرامت و در رأس آنها خدام آستان مقدس رضوی رایت بارگاه امام رضا(ع) در مضیف عشیره آلبوعفری باقی بماند، که بلافاصله با استفسار از تولیت آستان قدس رضوی با این درخواست موافقت گردید.

در پایان با نوشتن پیش نویس صورتجلسه مابین خانواده مقتول و شیوخ و شهود دو طرف حاضر در مجلس به میمنت نام مقدس امام رضا(ع) به‌ این امر فیصله داده شد. همچنین مضیف عشیره آلبوعفری «شیخ آرش عفراوی» به خاطر ابقای پرچم در آن به (مضیف الرضا) تغییر نام پیدا کرد./۹۴۵۶/د۱۰۲/ب۱

ارسال نظرات