۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۵۱۶۶۱۱
مدیر حوزه علمیه اسلام آباد غرب:

طلاب در جهت تقویت وضعیت فرهنگی جامعه گام بردارند

مدیر حوزه علمیه اسلام آباد غرب با اشاره به اینکه طلاب باید در جهت تقویت وضعیت فرهنگی جامعه گام بردارند، گفت: طلاب باید با حرکت جهادی به ترویج دین مبین اسلام بپردازند و اجازه ندهند اسلام هدف هجمه های دشمنان قرار گرفته و چهره ای غیر واقعی از اسلام به جهان معرفی شود.
اسلام آباد غرب اسلام آباد غرب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مدیر حوزه علمیه و اساتید و طلاب مدرسه علمیه اسلام آباد غرب پیش از ظهر امروز با حجت الاسلام محمدطه مهری امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

حجت الاسلام مهری در این دیدار اظهار داشت: تابستان فرصتی ارزشمند برای طلاب است و نباید این فرصت را هدر بدهند.

امام جمعه اسلام آباد غرب تاکید کرد: طی مسیر طلبگی مستلزم تلاش بسیار است و طلاب باید سختی مسیر را در اندیشه حلاوت و شیرینی مقصد تحمل کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: طلاب بعنوان مبلغان آینده دین مبین اسلام باید از تمام فرصتها برای افزایش سطح دانش دینی و تقویت بنیه اخلاقی و دینی خود استفاده کنند و تهذیب نفس را فراموش نکنند.

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا مدیر حوزه علمیه اسلام آباد غرب نیز در این دیدار ابراز داشت: طلاب از ابتدای تیرماه کلاس های تقویتی خود را شروع کردند و تا امروز دروس هرپایه دوره رو به اتمام است.

مدیر حوزه علمیه اسلام آباد غرب تأکید کرد: طلاب باید در جهت تقویت وضعیت فرهنگی جامعه گام بردارند و در برنامه های فرهنگی حضور پررنگ داشته باشند.

این مسؤول یادآور شد: باید در هر زمانی به مطالعه و تقویت بنیه علمی و دینی توجه داشت و هیچ فرصتی را برای یادگیری از دست نداد.

حجت الاسلام کرمی نیا بیان داشت: طلاب باید با حرکت جهادی به ترویج دین مبین اسلام بپردازند و اجازه ندهند اسلام هدف هجمه های دشمنان قرار گرفته و چهره ای غیر واقعی از اسلام به جهان معرفی شود./8571/پ203/ب1

ارسال نظرات