۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۹
کد خبر: ۵۱۶۶۸۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

تعامل خانواده و نهادهای فرهنگی در حفظ امنیت روانی جامعه مؤثر است

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان تعامل خانواده و نهادهای فرهنگی را در حفظ امنیت روانی جامعه مؤثر دانست و گفت: با بصیرت بخشی به نسل جوان و نوجوان و تربیت دینی این قشر باید آنان را در برابر آسیبهای اجتماعی مصون ساخت.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان

حجت‌ الاسلام سعید مهدوی‌، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به گسترش شبکه های اجتماعی و فضای مجازی بیان داشت: ارائه اموزش لازم برای استفاده صحیح نسل جوان از این امکانات لازمه جلوگیری از رواج آسیبهای اجتماعی است.

وی با اشاره به فعالیت پایگاه های اوقات فراغت افزود: این ایام فرصتی برای مناسب برای آگاهی بخشیدن به نسل جوان و نوجوان در زمینه استفاده صحیح از فضای مجازی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشار به اینکه امروز جوانان ما زمان زیادی را در فضای مجازی سپری می کنند، اظهار داشت: بصیرت بخشی لازمه هوشیاری جوانان و نوجوانان در برابر آسیبهای اجتماعی حاصل از فضای مجازی است.

وی با اشاره به نقش مؤثر اساتید در ارائه واقعیتها و مطالب آموزنده برای شاگردان عنوان کرد: مبلغان اعزامی به پایگاه های اوقات فراغت باید توجه به فضای مجازی و آسیبهای حاصل از آن را در اولویت برنامه های تبلیغی خود قرار دهند.

حجت الاسلام مهدوی در ادامه اظهار داشت: با ارائه آموزشهای مفید و آموزنده می توان افزون بر مقابله با تهدیدهای حاصل از فضای مجازی آن را به فرصت نیز تبدیل کرد.

وی در ادامه با تأکید بر ضرورت هوشیاری والدین نسبت به تربیت فرزندان عنوان کرد: تربیت دینی فرزند راهی مناسب برای مصون سازی آنان در برابر آسیبهای اجتماعی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان اظهار داشت: خانواده با همکاری لازم با نهادهای فرهنگی و آموزشی باید در ارتقای اخلاق و امنیت روانی جامعه نقش آفرین باشند و تا بتوان اخلاق و معنویت جامعه  ارتقا بخشید./۹۴۵۹/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات