۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
کد خبر: ۵۱۶۷۵۹
نماینده جیرفت مجلس:

خبرنگاران قوی ترین سربازان جبهه جنگ نرم هستند

نماینده جیرفت در مجلس شورای اسلامی گفت: خبرنگاران بارزترین و قوی ترین سربازان جبهه جنگ نرم هستند و می توانند در مقابل دشمنان و تهاجم فرهنگی آنها بایستند.
خبر خبر

یحیی کمالی پور، نماینده مردم شهرستان جیرفت در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به روز خبرنگار اظهار داشت: خدمت خبرنگاران و اصحاب رسانه در سخت ترین شرایط و آشکار شدن مردم از خبرهای گوناگون بسیار ارزشمند است.

وی بیان کرد: اصحاب رسانه با نگاه کردن به سمت ارزش های اسلام و ارائه کردن این معنویات می توانند به جامعه اسلامی خدمت کنند.

نایب ریس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: خبرنگاران سربازانی هستند که با همت و تلاش های وصف ناپذیر خود در برابر تهاجم فرهنگی ایستاده اند.

وی با بیان اینکه یک خبرنگار باید خود را در برابر  جریانهای سیاسی حفظ کند، تصریح کرد: وظیفه و نقش اصلی یک خبرنگار آگاهی دادن جامعه و مسوؤلان از مشکلات اجتماعی است.

نماینده مردم شهرستان جیرفت در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: یک خبرنگار باید صداقت و امانتداری در اخبار را مد نظر خود قرار دهد.

وی در پایان گفت: خبرنگاران بارزترین و قوی ترین سربازان جبهه جنگ نرم هستند و می توانند در مقابل دشمنان و تهاجم فرهنگی آنها بایستند./972/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات