۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۵۱۶۸۲۲
مدیر حج و زیارت خوزستان خبر داد؛

آغاز اعزام حجاج خوزستانی به حج تمتع از ۲۵ مردادماه

مدیر حج و زیارت خوزستان از آغاز اعزام حجاج خوزستانی به فریضه الهی حج تمتع از تاریخ بیست و پنج مردادماه خبر داد.
حویزاوی

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، ناصر حویزاوی، مدیر حج و زیارت خوزستان با اشاره تکمیل ثبت‌ نام زائران در کاروان‌های حج تمتع اظهار داشت:‌ ظرفیت کاروان‌های خوزستانی تکمیل شده است و کلیه زائرانی که فیش تا 30 دی ماه 85 را داشته‌اند، در این کاروان‌ها ثبت‌ نام کرده‌اند و بدین ترتیب 5 هزار زائر از خوزستان به حج تمتع سال جاری اعزام خواهند شد.

مدیر کل حج و زیارت خوزستان با بیان اینکه آغاز اعزام زائران ایرانی به عربستان از 9 مردادماه شروع شده است، خاطرنشان کرد: اعزام حجاج خوزستانی از ۲۵ مردادماه آغاز می‌شود و روند اعزام به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

این مقام مسؤول تصریح کرد: 35 کاروان از استان خوزستان اعزام می‌شوند و حدود 15 پرواز برای انتقال زائران خوزستانی در نظر گرفته شده است.

حویزاوی در ادامه ابراز داشت: نیمی از حجاج ایرانی با خطوط هواپیمایی داخلی و نیمی از آنان نیز با خطوط هوایی کشور عربستان اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته پروازهای خوزستان با خطوط عربستانی انجام می‌شد، گفت: به احتمال فراوان پروازهای امسال خوزستان همانند سال های گذشته نیز با خطوط عربستانی انجام خواهد گرفت.

مدیرکل حج و زیارت خوزستان بیان داشت:‌ ‌گذرنامه حجاج باید حداقل تا اسفند 96 دارای اعتبار باشد و حجاجی که گذرنامه آنان دارای اعتبار کافی نیست، باید پیش از اعزام اعتبار گذرنامه خود را تمدید کنند.

این مقام مسؤول در پایان با اشاره به برگزاری همایش‌های آموزشی برای زائران حج تمتع در سطح استان گفت: همایش آموزشی حجاج در شهرستان ماهشهر در تاریخ 17 خرداد سال جاری با حضور بیش از 550 نفر برگزار شد و همایش آموزشی حجاج در اهواز نیز ساعت 18 بعدازظهر روز جمعه 19 خرداد سال جاری با حضور بیش از 2 هزار نفر برگزار شد./۹۴۵۳/د۱۰۲/ب۱

 

 

 

ارسال نظرات